Dailynailschallenge

Watermarble dat was de challenge voor vandaag.

Watermarble was the challenge for today.
Ik ben een fan van watermarble.
Nou ben ik er echt geen ster in, maar het lukt me aardig denk ik zo.
I’m a fan of watermarble. 
I’m not great in it but I can do it.
Ik heb er 2 gemaakt.
1 met pastel kleuren, helaas is deze niet zo goed op de foto te krijgen. Vandaar dat ik nog een andere heb gemaakt.
I’ve made 2 watermarble. 
1 with pastel colours, unfortunately I couldn’t get it right on the picture. That’s why I made another one.
2 thoughts on “Dailynailschallenge

  1. Sonja van de Sande 22 Jul, 2013 om 07:49 Reply

    Ik weet hoe moeilijk marbelen is.
    Ik gebruik de goedkope lakjes van de action! Die doen het perfect!
    Ik zou de volgende keer meer felle kleuren kiezen op een witte basis.
    Maar ach… Oefening baart kunst zeggen ze toch!
    Voor een beginner zeg ik chapeau!

  2. Daphne Dailynailsart 22 Jul, 2013 om 07:59 Reply

    Ik heb bij beide een witte basis gebruikt. Alleen die pastel kleuren zijn zooo licht..

Geef een reactie

