Dailynailschallenge

Vandaag alweer de 4de challenge.
Today already the 4th challenge.


 

Vandaag is nude het thema.
Ik had echt geen idee wat ik ervan moest maken.
Today is the theme nude. 
I had really no idea what to do with it.

 

Laatst zag ik een leuke nailart voorbij komen op instagram.
Hier ben ik door geïnspireerd en kwam uit op deze nailart.
Last week I saw a great nailart on instagram.  
I was inspired by this en came out at this nailart.
 
Wat vinden jullie?
What do you think?
2 thoughts on “Dailynailschallenge

  1. Vera 18 Jul, 2013 om 18:45 Reply

    Wat een leuke nail art! Lekker subtiel, maar toch aanwezig 🙂 Alleen had ik het leuke gevonden als de foto iets groter was, want dan kon ik het beter zien 🙂

  2. Lucy 18 Jul, 2013 om 23:57 Reply

    Beautiful design, it came out well.

    Team Nail Nation.

Geef een reactie

