P2 890 Lost in Paradise

Vandaag een swatch en review van deze mooie P2 lak.
Today a swatch and review from a nice P2 polish.


890 Lost in Paradise is een mooie blauwe lak.
Ik kan deze lak niet goed omschrijven maar de swatch zegt genoeg toch?
890 Lost in Paradise is a nice blue polish.  
I can’t

describe it that well but the swatch says enough right?

 
Het aanbrengen ging echt super fijn. En in 2 dunne laagjes heb je een mooie dekking.
De droogtijd tja wat kan ik zeggen, lekker snel.
Applying the polish was very nice. The coverage is great in 2 thin layers.  And the dry time..what can I say..it’s very quick.
 
2 thoughts on “P2 890 Lost in Paradise

  1. Sonja van de Sande 17 Jul, 2013 om 07:05 Reply

    Zijn fijne lakjes… En ik zou de kleur omschrijven als zeemeerminnen blauw! Deep see it is!

  2. Daphne Dailynailsart 17 Jul, 2013 om 07:09 Reply

    Daar kan ik me wel in vinden;-)

Geef een reactie

