Dilemma

Ik heb een dilemma. Willen jullie mij helpen?
I have a dilemma.  Do you guys want to help me?


Het bloggen vind ik erg leuk om te doen.
En wil dit ook nog lang volhouden.
Alleen neemt het veel tijd in beslag.
The blogging I really like. And I want to do it for a long time. 
But it takes a lot of time.
 
Zo wil ik dus in het weekend alle tijd aan mijn vriend geven. Nu zit ik dus te twijfelen zal ik alleen van maandag tot en met vrijdag een artikel plaatsen.
Dus de zaterdag en zondag niet?
So I want to spend all my time to my boyfriend in the weekend. Now I am in doubt if I only post a article from Monday to Friday.  
So not on Saturday and Sunday?
 
Ik wil jullie lezers niet teleurstellen.
Ik zal dus in het weekend wel een foto plaatsen op instagram.
I don’t want you guys let down. 
So I will post photos on instagram in the weekend.
 
Wat willen jullie? En zouden jullie het erg vinden als ik in het weekend geen artikel plaats?
What do you guys think? And would you mind if I don’t post a article in the weekend?
3 thoughts on “Dilemma

  1. Viv Nailarts 12 Jul, 2013 om 05:42 Reply

    Nee hoor meid! Ik vind dat helemaal niet erg! Ikzelf post ook meestal alleen op de doordeweekse dagen. Soms zet ik iets klaar voor zaterdag, maar dat is alleen als ik ook iets heb om te delen. En groot gelijk heb je… je privé leven gaat voor alles. Ja zelfs voor het bloggen, twitteren, facebooken en instagrammen. 😉

  2. OceRc 12 Jul, 2013 om 08:22 Reply

    I completely understand your dilemna and It is ok if you post articles only the week, not on the weekend!
    Enjoy weekend with your boyfriend 🙂

  3. Anonymous 12 Jul, 2013 om 16:05 Reply

    Ik snap het helemaal hoor. geen probleem toch?

Geef een reactie

