Goed dekkende wit!

Goed dekkende wit is vaak moeilijk te vinden.
A good coverage white nail polish is hard to find.


Soms moet je veel laagjes aan brengen wil het dekkend zijn. Vaak streept het dan nogal. Tja wat nu?
Sometimes you have to bring on a lot layers for a good coverage. 
What to do now?
 
Ik heb een goed dekkende wit gevonden. Deze streept niet en heeft maar 2 laagjes nodig. En deze is nog budget proof ook. Juist ja: Safari.  Vaak vind je deze op braderieen ed voor ongeveer €1,-.
I found a good white nail polish. The coverage is great with 2 layers. And it is budget proof. Yep: Safari. You can find this nail polishes at a market and cost around €1,-.
 
Hebben jullie al een goede wit gevonden?
Have you already find a good white?
One thought on “Goed dekkende wit!

  1. Viv Nailarts 9 Jul, 2013 om 18:24 Reply

    Ik heb Essie Blanc maar dat is niet te vergelijken met die van Safari. Maar ik zet deze op mijn wensenlijstje, voor als mijn Essie op raakt. 😉 bedankt voor de tip.

Geef een reactie

