Dailynailschallenge

Afgelopen zaterdag konden jullie al zien dat ik een challenge ging starten.
Last Saturday you all could see that I wanted to start a challenge.


Vandaag is dan de eerste dag van de challenge.
De challenge is ombre nails.
Today is the first day of the challenge.  
The challenge for today is ombre nails.
 
Nu ben ik een groot fan van ombre, je kunt er zoveel leuks mee doen.
Maar ja welke kleuren ga ik gebruiken.
Tijd terug kocht ik 4 pastel kleuren van de hema die vond ik zo schattig. Ik besloot dus om deze te gaan gebruiken.
Now I’m a big fan of ombre nails, you can do so much fun stuff with it. But yeah..wich colours am I going to use? 
A while back I bought 4 pastel colours from the hema. 
So I decided to use these.
 
Dit is het resultaat geworden.
In m’n vakantie komen de swatches van deze lakken online.
This is the result.
In my vacation the swatches come online.
 
Doen jullie ook mee met deze challenge?
Vergeet dan niet #dailynailschallenge
Ate you guys joining me in this challenge?  
Don’t forget to use #dailynailschallenge
 
3 thoughts on “Dailynailschallenge

  1. Viv Nailarts 8 Jul, 2013 om 08:54 Reply

    Leuk! Ja ik ben ook groot fan van gradients.. maar dat wist je al hé.. 😉 Ik doe wel mee, maar moet even ergens een gaatje vinden, en zal het helaas niet op maandag kunnen posten.

  2. Daphne Dailynailsart 8 Jul, 2013 om 09:26 Reply

    Ja dat wist ik! Leuk dat je mee wilt doen! Zie vanzelf je nailart wel verschijnen

  3. Sonja van de Sande 8 Jul, 2013 om 20:29 Reply

    Kan ik ook meedoen? Alleen ja… Tijd is bij mij ook een probleem!

Geef een reactie

