Dailynailschallenge

Ik had zin in een challenge. Dus heb ik er een gemaakt.
Totaal zijn het 10 dagen.
I wanted to start a challenge. So I made one. 
Total there are 10 days.


Omdat niet iedereen dagelijks een nailart kan maken. Heb ik het verspreid over 10 dagen wat verspreid is over 5 weken.
Because not all of you can make daily a nailart.  I spread it over 10 days whats spread over 5 weeks.
 
Dit is de challenge:
This is the challenge:

08-7-’13: Ombre nails.
11-7-’13: Red, Black nails.
15-7-’13: Sugar spun nails.
18-7-’13: Nude colour nails.
22-7-’13: Watermarble.
25-7-’13: Blue nails.
29-7-’13: Braided nails.
01-8-’13: Green nails.
05-8-’13: Flower nails.
08-8-’13: Glitter nails.
Ik zou het leuk vinden als jullie ook mee doen met deze challenge.
En als je ze op twitter of instagram plaatst zet dan #dailynailschallenge zodat ik jullie creaties kan zien.
I would like it if you do this challenge with me. And if you post them on twitter or instagram use #dailynailschallenge so that I can see your creations.
 
4 thoughts on “Dailynailschallenge

  1. Viv Nailarts 6 Jul, 2013 om 17:39 Reply

    Wow wat leuk! Hmmm je gooit wel mijn herziene blogschema door de war he…

  2. Daphne Dailynailsart 8 Jul, 2013 om 07:41 Reply

    Thnx! Hihi je bent niet verplicht om mee te doen.

  3. Eva 17 Jul, 2013 om 14:18 Reply

    K kwam net je blog via via tegen. Jammer dat ik deze post nu pas zie. Ik was al een tijdje op zoek naar een challenge voor tijdens de vakantie, maar ik kon er geen vinden :(.

  4. Daphne Dailynailsart 17 Jul, 2013 om 21:10 Reply

    Je kan alsnog mee doen hoor. Vind het leuk om te zien wat andere ervan gemaakt hebben

Geef een reactie

