Nailart stappenplan

Gisteren zagen jullie het maandelijks artikel dailynailsart vs justnailpolishes.
Yesterday you saw the monthly article dailynailsart vs justnailpolishes.


Vandaag laat ik jullie stap voor stap zien hoe ik dit gedaan heb.
this is also my entry for pool side party contest.
Today I show you how I made it.
 
Stap 1:
Begin met een ombre aan te brengen.
Ik heb gekozen voor de kleuren rood en geel.
Step 1:
Start with applying a ombre on your nails. 
I chose for the colours red en yellow.
 
Stap 2:
Met een blauwe lak bracht ik al deppend de zee aan.
Step 2 :
With a blue colour I brought the sea on.
 
Stap 3 :
Voor deze stap heb ik een nailart pen gebruikt van M.a.s.h.
Hiermee tekende ik wat eilandjes, palmbomen en een boot.
Daarna tekende ik nog een poppetje.
Step 3:
For this step I uses the nailart pen from M.a.s.h. 
With this I draw some islands, palm trees and a boat. 
After that I draw a little person on it.
 
Aflakken met topcoat. Dit is dan het resultaat.  Simpel toch?
Finish with top coat.  This is the result. Simple right?
2 thoughts on “Nailart stappenplan

  1. jewelyz 5 Jul, 2013 om 08:05 Reply

    Wat mooi gedaan! Heel leuk met dat ombre, gebruik ik ook vaak met mijn nailarts 🙂

  2. Polish Alcoholic 10 Jul, 2013 om 17:43 Reply

    Great job!
    Leuk dat je mee doet! 😀

Geef een reactie

