Dailynailsart vs Justnailpolishes #2

Jaaaa! Het is vandaag weer tijd voor de dailynailsart vs justnailpolishes artikel.
Dit komt elke 4de van de maand online.
Yeesss! Today it’s the day for the dailynailsart vs justnailpolishes article.  This comes online every 4th of the month.


Dit is wat Kim erover schreef:
‘ Dit keer koos ik een thema en ik vond strand wel een leuk thema. Past bij de tijd van het jaar, al laat het weer niet echt van zich zien, maarja. Bij het strand hoort ook de zee! Bij dit thema denk ik aan strand, zee, zon, sandaaltjes en warmte! Laten we nu maar hopen dat het deze zomer nog echt een zomer word waarbij je aan het strand kan liggen en in de zee kan zwemmen 🙂 ‘
This is what Kim write about it:
‘ This time I choose the theme, and I liked the beach as theme. It’s fits perfectly for the time of the year, only the wheatear not. The sea belongs to the theme beach. I’m thinking of the beach, sea, sandals, en heat at this theme. Let’s hope that this summer we all can lay down on the beach with a hot summer. So we can swim and all that stuff.  🙂 ‘
 
neem een kijkje op haar blog www.justnailpolishes.blogspot.com
En dit waren mijn gedachtes:
‘Strand dat is wat Kim zei voor het thema deze maand. Tja wat denk ik bij strand: zon, zonsondergang,  lekker varen, onbewoond eiland. De gedachten bleven komen. En uiteindelijk heb ik bijna al deze gedachten gebruikt voor m’n nailart.  Na een aantal mislukte pogingen was dit dan uiteindelijk het resultaat. ‘
And this is what I thought:
‘ Beach that’s what Kim said to me for the theme. Uhm… what do I think about this beach theme: sun, sunset, sailing, desert island. The thoughts didn’t stop. Finally I put all this thoughts in one nailart. After a few disappointments this was the and result. ‘
 
Ik kijk nu al weer uit naar de volgende.
En wat zal het thema zijn? Hebben jullie misschien leuke ideeën?
I’m looking forward for the next one. 
And what shall the theme be? Do you have any ideas?
2 thoughts on “Dailynailsart vs Justnailpolishes #2

  1. Viv Nailarts 4 Jul, 2013 om 13:45 Reply

    Ik vind ze allebei erg mooi geworden. Ach die zomer komt heus wel. Dat moet wel met zulke mooie nailarts.

  2. Daphne Dailynailsart 4 Jul, 2013 om 17:20 Reply

    Let's hope so. Hihi

Geef een reactie

