Maybelline color show

Ook mijn eerste color show van Maybelline zijn een feit.
Yes! My first color show Maybelline are a fact.


554 Lavender Lies:
Dit is een mooie simpele paarse kleur.
Het aanbrengen ging erg makkelijk en ik had maar 2 laagjes nodig om het dekkend te krijgen.
De droogtijd…hier moet je een beetje geduld voor hebben.
Wel kwam ik er tijdens het swatchen achter dat ik deze kleur al heb in m’n stash.
554 Lavender Lies:
This is a simple purple colour.
The application was very fine and I only needed 2 thin layers for a full coverage. 
 
The dry time…you need a little patient for it.
During the application I saw that I have this kind of colour already in my stash.
 
354 Berry Fusion:
Wat voor kleur is dit? Geen idee maar ik vind hem super!
Het aanbrengen ging erg makkelijk en had wederom maar 2 laagjes nodig om het mooi dekkend te krijgen.
De droogtijd… ja een beetje geduld moet je wel hebben.
354 Berry Fusion:
What is it for colour? I don’t know but I love it!
 
The application is verry fine. And also you need only 2 thin layers for the coverage. The dry time..yes you need a little patient.
 
4 thoughts on “Maybelline color show

  1. Viv Nailarts 1 Jul, 2013 om 09:06 Reply

    Mooie kleurtjes! Ik heb twee blauwtinten van ColorShow, en mij viel ook al op dat ze zo goed dekken en fijn aanbrengen. Ik hoop dat polkadots eens naar nederland komt, want die is me toch moooooi. 😉

  2. NailTalk 1 Jul, 2013 om 20:06 Reply

    Wederom leuke kleurtjes, vooral de eerste. Ik heb er ook twee gekocht!

  3. Daphne Dailynailsart 2 Jul, 2013 om 07:01 Reply

    Ik had nog geen lakjes van deze lijn. En ik snap echt niet waarom. Ze zijn erg fijn in gebruik

  4. gurlystyle 15 Jul, 2013 om 07:52 Reply

    leuke kleurtje, like de tweede

Geef een reactie

