Shoplog

Gisteren ben ik even gaan shoppen met m’n moeder.
Vooral voor de vakantie,  maar ben toch met 12 lakken thuis gekomen.
Yesterday i went shopping with my mom. 
Especially for the vacation, but I also came home with 12 polishes.


De laatste tijd heeft de hema zulke mooie lakken dat ik de verleiding niet kon weer staan.
Ik nam 2 chameleon lakken mee en 4 pastel lakken.
Lately hema has really nice nail polishes.  So I couldn’t resist it. I took 2 chameleon polishes and 4 pastel polishes.
 
De DA die had 1+1 gratis.
En daar stonden ze essie lakken.
Normaal laat ik ze staan omdat ik ze best duur vind.
Ik had dus ook nog helemaal geen essie lakken. Nu nam ik er 2 mee.
At the DA shop there was by one get one free. 
And there they where essie nail polishes.  
Normally I dont buy them because they are to expensive.  But now I bought 2 and only paid for 1.
 
Maybelline colour show daarvan nam ik ook 2 lakken mee.
Maybelline colour show, I bought 2 of them.
 
Dan de DA lakken. Hier nam ik er 2 van mee. Waarom?
Omdat ik de flesjes er zo leuk uit vond zien.
Then the DA nail polishes. I bought 2 of them obly because the bottles are so cute.
 
Uiteraard komen de swatches allemaal online in de komende tijd.
Of course the swatches come online this week.
2 thoughts on “Shoplog

  1. Sonja van de Sande 27 Jun, 2013 om 06:23 Reply

    Zo goed bezig!

  2. gurlystyle 15 Jul, 2013 om 07:49 Reply

    zo jij hebt lekker geshopt

Geef een reactie

