Studs van de action

Al enige tijd zijn er studs verkrijgbaar bij de action.
Alleen iedere keer als ik in de action liep greep ik mis.
A while ago there became studs in the action. 
But every time I went to the shop they where sold out.


En wat ontving ik gisteren?.. juist de studs van de action.
Viviana was zo lief om ze op te sturen voor me.
Yesterday there was nail mail from Viviana. 
Yup the studs from the action.
 
Uiteraard kon ik niet wachten om ze uit te proberen.
En me nagels waren wel toe aan wat anders.
Of course I couldn’t wait to try them out. 
And my nails were ready for a change.
 
Allereerst: wat voor studs zitten erin:
– 3 sterren in de kleur brons, zilver en goud.
– 3 vierkante studs in de kleur brons, zilver en goud.
– 2 keer ronde bronze studs.
– 2 keer ronde goude studs.
– 2 keer ronde zilveren studs.
First: what kind of studs are in it:
– 3 stars in the colour gold, bronze en silver.
– 3 square in the colour gold, bronze and silver.
– 2 round bronze.
– 2 round gold.
– 2 round silver.
 
Er was de laatste tijd veel vraag ofdat ik roze nailarts wilde maken.
Nu ben ik zelf geen groot fan van roze maar goed.
Ik heb er een simpele maar leuke nailart van gemaakt.
Lately there was a lot of questions if I wanted to make a pink nailart.  
I’m not a fan of pink but to my readers I will make one.
 
I made a simple but cute nailart.
 
Ik wil Viviana nogmaals bedanken.
En neem ondertussen ook een kijkje op haar blog.
I want to thank Viviana again. 
Take a look at here blog as well.
4 thoughts on “Studs van de action

  1. Viv Nailarts 26 Jun, 2013 om 17:08 Reply

    Whaha je raad het nooit … Of wel! Ik draag ook nooit roze nagellak… En wat heb ik nu op? Neon Roze! 😉

  2. Daphne Dailynailsart 26 Jun, 2013 om 17:11 Reply

    Gaat goed met ons. Hihi xd

  3. gurlystyle 27 Jun, 2013 om 00:26 Reply

    wat een leuke studs, deze heb ik niet zien liggen bij onze action.

  4. Viv Nailarts 27 Jun, 2013 om 06:05 Reply

    Je moet ze zoeken bij de knutsel/creabea spullen. Niet bij de nagels dus.

Geef een reactie

