W7: Suède look

Afgelopen zaterdag was ik naar een meeting in Utrecht met een aantal nailart addicts.
Last Saturday I was at Utrecht to a meeting with some nailart addicts.


We waren met 8 vrouwen en 1 man. Deze meeting was voor mij helemaal nieuw. Maar super gezellig.
Lekker door de stad lopen en shoppen.
Met z’n alle een lunch genuttigd en in de avond nog heerlijk gegeten bij een klein Italiaans restaurant.
The meeting was 8 females en 1 man. 
This meeting was completely new for me. 
But I had a great time.
Walking true the city and shopping. 
We ate a lunch together and in the evening we had a great dinner at a little Italian restaurant.
 
Zo liepen we ook over de markt.
En wat kwam ik daar tegen..juist w7 nagellak.
Ik had nog geen enkele nagellak van dit merk.
Zo kocht ik de zilver/grijze suède look en ook een blauwe.
Deze blauwe was Sonja helemaal weg van.
Dus einde van de avond heb ik haar blij gemaakt en mocht ze de blauwe van me.
There was also a market and there I find the w7 nail polishes.  I didn’t have any of this brand.

So I bought the silver/grey suède look and a blew one.
Sonja was totally in love with the blue one. 
So at the and of the day she could have the blue one from me.
 
W7: 143 silver suède:
Het flesje doet me een beetje denken aan opi.
Dit lakje kocht ik voor €3,-.
De dop ligt lekker in de hand en de kwast lakt erg fijn.
De dekking die is ook super! In 2 dunne laagjes was het mooi gedekt.
De droogtijd die is ook super. 10 nagels gelakt eerste nagel droog.
De lak droogt semi mat op.
W7: 143 silver suede:
The bottle does remind me of opi.
This nail polish I bought for €3,-.
The application is very fine.
The coverage is great.  In 2 thin layers you have a great coverage.
Dry time is also great. 
10 nails done first one dry.
 
Finish result is semi mat.
 
Ik ben echt verkocht van deze kleur.
Heb nu al tal van ideeën wat ik er mee ga doen.
I’m already in love of this colour. 
Already have plenty ideas whit this nail polish.
 
3 thoughts on “W7: Suède look

  1. Viv Nailarts 25 Jun, 2013 om 18:42 Reply

    Ikzelf heb de blauwe, maar deze is ook heel mooi! Wist je dat er in Vlaardingen een op=op shop zit? Die verkoopt ook W7 🙂

  2. Daphne Dailynailsart 26 Jun, 2013 om 17:12 Reply

    Ik kom echt nooooiit in Vlaardingen. ..

  3. gurlystyle 27 Jun, 2013 om 00:17 Reply

    pretty! wat leuk dat ze deze op de markt in Utrecht verkopen, binnenkort is een kijkjenemen

Geef een reactie

