Nailart-Addict: Letters!.

Vandaag is het dan eindelijk zover. De guest blog van Viviana ( Nailart_addict )
Today is finally the day! The guest blog from Viviana ( Nailart_addict )


Ik zal het Viviana even zelf laten uitleggen wat de bedoeling is van deze maandelijkse guest blog.
I’ll let Viviana explain what the meaning is of this monthly guest blog.
 
 
“Hallo allemaal, ik ben Viviana (beter bekend als Nailart-Addict). Misschien ken je mij en mijn blogwww.nailartaddict.nl al, maar voor wie het niet kent. Ik ben dol op nailarts en in twee jaar tijd is dit een echte verslaving geworden.
 
Een poosje geleden vroeg Daphne aan mij of ik een maandelijkse guestpost wilde schrijven voor haar blog. Ik dacht Oh mijn hemel! 
Waar haal ik de tijd vandaan, en wat moet ik dan schrijven? 
Na wat heen en weer twitteren en facebooken kwamen we eruit. 
Daphne geeft mij een ‘opdracht’ en ik probeer daar iets leuks mee te doen. Mijn eerste opdracht … Een nailart met letters. 
Al snel schoot imageplate 311 van Bundle Monster door mijn hoofd. 
Maar nu had ik nog een leuke basis nodig. En wat lag er afgelopen woensdag in mijn brievenbus ….. nailmail van Daphne! 
Ik was zo benieuwd, dus rukte het doosje open en daarin ….. Vond ik een flesje strukture nagellak van China Glaze! 
Daphne ik vind m ge-wel-dig! En zo maakte ik speciaal voor Daphne een nailart met de china glaze of coarse, NYC gold metal jacket en bm 311 deze nailart.”
 
“Hello everyone my name is Viviana (better known as Nailart_addict).
Maybe you know me from www.nailartaddict.nl but for the people that don’t know who I am. I love nailarts in 2 years it became a real addiction.
 
A while ago Daphne asked me if I wanted to do a monthly guest blog for her blog. I thought o my gosh! Where do I find the time, what do I have to write about. 
After a lot of talking true twitter and Facebook we came out of it. 
Daphne gives me assignment and I’m trying to make something fun of it. 
My first assignment… a nailart with letters.
Very soon came image plate 311 from Bundle Monster true my head.
But now I needed a nice basic. 
And there it was, last Wednesday nailmail from Daphne.
I pulled the packed open and I find…. texture nail polish from china glaze.
Daphne I love it!
And so I made specially a nailart with texture china glaze of coarse,  NYC gold metal jacket and BM 311.”
 
 
Ik was zoooo nieuwsgierig naar het resultaat van Viviana.
Maar liefst een hele maand erop moeten wachten.
Toen ik dan gisteren eindelijk de mail kreeg…ik was zo enthousiast erover!
Het resultaat mag er echt wezen!
Dit artikel komt maandelijks terug.
Wat vinden jullie daarvan?
Ik kijk nu al uit naar de volgende.
De guest blog komt iedere laatse maandag van de maand online.
Nu even bedenken wat de volgende opdracht gaat worden.
I was soooo curious for the result of Viviana. A whole month I was looking forward to it.
And then finally I got mail yesterday,  I was so excited about it!
The result is great!
This article comes back every month.  
What do you think about it? Do you like this monthly article? 

This guest blog comes online every last Monday of the month.
Now I’m going to think fot the next assignment.
 
Viviana ik wil je bedanken dat je dit wilt doen voor me.
Viviana I want to thank you that you want to do this for me.
2 thoughts on “Nailart-Addict: Letters!.

  1. Viv Nailarts 24 Jun, 2013 om 17:24 Reply

    Dankje! Ik ben blij dat je 'm leuk vind. Ik ben benieuwd naar mijn 'volgende opdracht' . 🙂

  2. thenailartandbeautydiaries 25 Jun, 2013 om 11:03 Reply

    Loved them 🙂

Geef een reactie

