Skittellet nails.

Ik had er al het een en ander van gehoord. De skittlette nails.
Zo kon ik natuurlijk niet achterblijven.
I’ve heard a lot of this skittlette mani. So I wanted to try it out.


Skittellet nagels is eigenlijk gebaseerd op je outfit en een assecoiris.
Ik ga hier geen hele tekst en uitleg plaatsen.
Wil je er meer over weten kijk dan even hier.
Skittellet nails is a mani based on your outfit with a assecoiris.
I’m bot going to explain everything. 
If you want to know more about it check it out here
Gisteren had ik een luie dag.
Had geen afspraken of iets dergelijks dus ik had makkelijke kleding aan.
Dit is wat ik aan had:
Yesterday was a lazy day. 
I had no appointments ore something like that.  So I dressed my self really easy.
This is what I was wearing:
 
Op deze ‘hang’ outfit heb ik m’n nagels gebaseerd.
On this outfit I made my nails.
 
Wat vinden jullie ervan?
 Zien jullie de kleding en patronen terug op m’n nagels?
What do you think?  
Do you see the colours and patterns come back on my nails?
3 thoughts on “Skittellet nails.

  1. Viv Nailarts 21 Jun, 2013 om 17:18 Reply

    Oké roze is niet mijn ding. Maar jouw skittlette is ge-wel-dig.

  2. Daphne Dailynailsart 21 Jun, 2013 om 17:22 Reply

    Die van mij ook niet helemaal. Maar deze addidas broek heeft gelukk niet zoveel roze. En tja als je die krijgt zeg je geen nee..
    Enne dank u.

  3. Femke. 21 Jun, 2013 om 17:41 Reply

    Waauw! Dat strikje is echt supermooi!

Geef een reactie

