China glaze vs Hema

Vandaag blijf ik nog even in de holografische nagellak.
Bijna elk merk heeft wel holografische lakken in z’n assortiment.  Vandaag laat ik jullie het verschil zien tussen China glaze en Hema.

Today I’m still in the mood of holografic nail polish.
Almost every brand has it.
Today i show you the difference between china glaze and hema.

Uiteraard wel allebei de kleur blauw.

Of course i choose the same colour: blue.


Qua aanbrengen zit er niet echt verschil. 
Je moet ze allebei redelijk ‘zwevend’ aanbrengen.
Bij beide is de droogtijd super snel (10 vingers gelakt, eerste nagel al droog).
In prijs zit er ook een groot verschil.
China glaze:€8,95
Hema: €3,-
The application on your nails isn’t that different.
At both nail polishes the dry time is very quick (10 nails done, first nail dry).
In the price there is a big difference:
China Glaze: €8, 95
Hema: €3,-

Dan het holografische effect.
Zit er veel verschil in? JA ABSOLUUT.!
Than the holographic effect.
Is there al lot of difference?  YES DEFINITELY! .

Zien jullie het verschil op de foto?
Die van China Glaze heeft naar mijn mening veel meer het holografische effect.
De Hema is ook mooi hoor.
Wil je echt dat wauw effect,  dan zou ik voor de china glaze gaan.
Alhoewel die van de Hema ook erg mooi is!
Do you see the difference in the picture?
The holo of china glaze has more of the holographic effect.
Hema is also beautiful.
If you want the ‘wauw’ effect on your nails then choose the china glaze holo.
But the Hema holo is also nice.

Mijn conclusie:
Ik vind ze beide erg mooi! De china glaze heeft wel net iets meer mijn voorkeur.
Maar wil je niet zoveel uitgeven aan nagellak,  dan is de Hema ook erg mooi en budget proef.
My opinion:
Both of the holographic nail polishes i really like.
But i prefer china glaze.
If you don’t have a big budget you can definitely take the hema.

Waar gaat jullie voorkeur naar uit?
Wat do you prefer?
2 thoughts on “China glaze vs Hema

  1. Viv Nailarts 11 Jun, 2013 om 07:11 Reply

    Ja helemaal waar! China Glaze heeft een hoger hologehalte.

  2. Carmen Nagellak 12 Jun, 2013 om 19:13 Reply

    Hier was ik nou benieuwd naar. Ik zat alsmaar te twijfelen en ik heb gelukkig die blauwe van China Glaze gekocht dit weekend. Ik ben er ook heel erg tevreden mee!

Geef een reactie

