10de van de mnd #2

Vorige maand liet ik jullie al weten dat ik iedere maand een artikel terug wil laten komen.
Vandaag is het dan weer zover.


Last month i let you know that i wanted on post that comes back every month.
Today it’s the day.

Het is alweer de 10de van de maand.
Dat betekent dat ik 10 van mijn nailarts plaats van de afeglopen maand.
Ik zal het artikel eindigen met mijn eigen favoriet.
It’s already the 10th of the month.
That means that I’m going to post my 10 favourite nailarts of this month.
I’ll close this post with my absolutely favourite nailart.

Laten we beginnen met fashion nails.
Let’s start with fashion nails.

Lente.
Spring.

Ombre nails behoort toch ook wel tot mijn favoriete nailarts.
Je kan er zoveel mooie dingen mee combineren.
Ombre nails are one of my favourite nailarts.
You can so much fun stuff with it.


Watermarble, ja die hoort toch echt ook wel tot mijn favoriete nailarts.
Je bent er dan wel wat langer mee bezig, maar het resultaat: I love it♥.
Watermarble,  yes they belong to my favorite nailarts m
It’s a lot of work,  but the results: I love it♥.

Holografische nagellakken,  ik ben verkocht.  Ze komen zo mooi uit in de zon.
Holographic nail polishes.
They come out great in the sun.


Neon animal print.
Tribal nails, ook hier ben je vrij lang mee bezig, maar je kan zoveel leuke dingen doen.
Ik dacht dat deze echt mijn favoriet zou zijn tot ik weer aan de slag ging met holografische lakken.
Tribal nails, this nailarts is a lot of work, but you can do great stuff with it.
I thought that this was my absolutely favourite nailart, until i get started with the holographic nail polishes.

En dan mijn echte favoriet van deze maand: Braided nails.
And then my absolutely favourite nailart of this month: Braided nails.

Wat vinden jullie ervan, en welke vinden jullie het leukst?
Wat do you think of it, and wich one do you like the most?
3 thoughts on “10de van de mnd #2

  1. Viv Nailarts 10 Jun, 2013 om 07:22 Reply

    Leuke creaties! Vooral die met de hartjes in het midden… die had ik nog niet gezien.

  2. Daphne Dailynailsart 10 Jun, 2013 om 07:30 Reply

    Dankjewel. Die had ik van de week gepost op instagram voor een challenge.

  3. RomboutsNailArt 11 Jun, 2013 om 22:15 Reply

    Ik vind die braided nails zoooo mooi! En die met die hartjes! Heel orgineel 🙂

Geef een reactie

