Holografische Braided nails.

Gisteren was ik in een holografische nagellak bui.
Ik wilde 3 verschillende kleuren gebruiken. En dat is me gelukt.

Yesterday i was in a holografic nailart mood.
I wanted to use 3 different colours. And i did it!

Deze 3 lakken wilde ik combineren:
China Glaze Infra Red
Hema #54 en #55
I wanted to match this 3 colours:
China glaze Infra Red
Hema #54 and #55


Na hard brainstormen en wat mislukte pogingen had ik het opeens: Braided nails.

After hard thinking and trying i finally got it: Braided nails.

Hier is een foto van hoe ik het gemaakt heb:
This is a picture of how i made it:


En dit is het uiteindelijke resultaat geworden:
And this is the result:


Ik ben er echt ontzettend tevreden over. (Al zeg ik het zelf)
En wonder boven wonder de zon scheen flink dus ik kon me nagels mooi fotografen.
I’m really happy with it.
And lucky me the sun was shining so i could take great photos.

Wat vinden jullie ervan?
Wat do you think?
2 thoughts on “Holografische Braided nails.

  1. Anonymous 9 Jun, 2013 om 07:49 Reply

    wauw! Wat een ontzettend mooi nail-art!
    Ik heb nog geen holografische lakjes, maar misschien moet ik er toch eens een paar kopen, want als ik ze zo zie zijn ze echt prachtig in de zomer. Voor als het zonlicht erop schijnt!
    Mooi gemaakt!

  2. Daphne Dailynailsart 9 Jun, 2013 om 07:52 Reply

    Zeker doen! De hema heeft ook holografische lakken. En nog budget proef ook

Geef een reactie

