M.a.s.h stamping plate #43

Enige tijd geleden hebben jullie de un boxing gezien van mijn bestelling bij Pretty Polish.
Daarbij had ik 2 stamping plates.
Vandaag laat ik jullie m’n nailart zien met de stamping plate #43.

Wat heb ik gebruikt:
– groene holografische lak van de hema.
– Catrice 740 King Of Greens
-M.a.s.h stamping plate #43
En uiteraard een base en top coat.
Als eerste heb ik mijn nagels gelakt met de holografische groene lak van de hema.
Hiervan bracht ik 2 dunne laagjes aan.
Ik wilde het op een groene nailart houden. Zo was ik dus benieuwd ofdat Catrice 740 King Of Greens goed zou werken om mee te ‘stempelen’
Tot mijn verbazing werkte het! De kleur groen kwam ook erg mooi en duidelijk naar boven.
Deze stamping plate heeft 4 patronen voor heel je nagels, en 1 klein patroontje met 2 kleine bloemetjes.
Zo zie je maar weer: voor ‘stempel’ nailarts heb je niet perse speciale nagellak voor nodig.
Wat vinden jullie van deze nailart?
2 thoughts on “M.a.s.h stamping plate #43

  1. Viv Nailarts 8 Jun, 2013 om 19:32 Reply

    Wow die is leuk! Mooie combi die twee groene. Moet vast heel mooi zijn in de zon.

  2. Daphne Dailynailsart 8 Jun, 2013 om 19:34 Reply

    Ja dat was ie zeker! Maar heb 2 balkons voor begint de zon en achter eindigt ie. Maar heb ong anderhalf uur geen zon en maakte in die tijd de foto… to bad.

Geef een reactie

