Wie ben ik?

Vandaag even geen artikel betreft nagels. Ik geef jullie vandaag een beetje info over mezelf.

Ik ben 22 jaar, heb me eigen huisje en woon al 4 jaar samen met me lieve vriend Sebas. 
Smokey is me amerikaanse stafford. 
Voor de rest heb ik qua huisdieren alleen nog 2 aquariums.
Bij mijn moeder had ik nog 2 boxers. Deze lieve schatten zijn er helaas niet meer.
Ben een nailart addict zoals vele van jullie al weten.
Ik lak ongeveer 4 a 5 keer per week me nagels. Met dit mooie weer iets minder… dan chill ik hem lekker in de zon op het balkon.
Als me gezondheid het toe laat fitness ik 4 a 5 keer per week.
Werken doe ik niet. Dit omdat ik chronisch ziek ben.
Wel help ik me moeder zo nu en dan op de markten en braderieën.
Mijn tweeling broer is echt me alles.
Heb ook nog een oudere broer en zus (die zijn ook tweeling) met hun heb ik een minder goede band.
Voor de rest leef ik met de dag. Geniet zo lang het kan!.
3 thoughts on “Wie ben ik?

  1. Viv Nailarts 6 Jun, 2013 om 13:32 Reply

    Leeeuuuuk!

  2. Daphne Smit 6 Jun, 2013 om 17:03 Reply

    Hihi. Nu weet je een beetje wie ik ben. 🙂

  3. Anonymous 8 Jun, 2013 om 19:06 Reply

    Superleuk!!

Geef een reactie

