Dailynailsart vs Justnailpolishes

Gisteren liet ik jullie al weten dat er 2 nieuwe artikelen maandelijks online komen.
Vandaag is het dan zover. Het artikel van mij en Justnailpolishes.

Iedere maand verzinnen we een thema. Deze maand was het thema: Lente.  Wij beide moesten een nailart maken.
Dit is wat Justnailpolishes schreef:
Dit keer is het thema ‘Lente’ met als hoofdkleur groen. Bij lente denk ik aan zon, mooie bloemetjes, vrolijkheid en vakantiegevoel. Dit is nu allemaal nog erg minimaal helaas. Maar hey, als de zon niet naar ons komt maken we toch een zonnige vrolijke nail art op onze nagels?!
Wat vinden jullie van haar eind resultaat?.
Mijn gedachte voor dit thema waren uiteraard bloemen en vrolijke kleuren.
Zo kwam ik dus ook uit op deze nailart:
Wat vinden jullie ervan?
En vinden jullie het leuk dat dit artikel iedere maand terug komt?
2 thoughts on “Dailynailsart vs Justnailpolishes

  1. Viv Nailarts 4 Jun, 2013 om 17:16 Reply

    Ik vind ze allebei echt geweldig! Super goed en leuk gedaan!
    Ja ik vind het heeel leuk! Dus lekker doorgaan.

  2. Daphne Smit 4 Jun, 2013 om 20:38 Reply

    Dankjewel :-).
    Ik ben ook erg benieuwd naar jouw maandelijks artikel.

Geef een reactie

