Nieuwe maandelijkse artikelen.

Ik wilde wat nieuws op me blog. Wat iedere maand terug zou komen.

Zo heb ik @Nailart_addict aangesproken of zij maandelijks een artikel wil schrijven voor op me blog. Hoe dit er precies uitgaat zien moeten jullie even afwachten.  Het artikel van @Nailart_addict komt iedere laatste maandag van de maand online.
Ook heb ik met @Justnailpolish overlegt. Ook zei wilde iedere maand iets op haar blog hebben.
Het artikel van ons 2 komt iedere vierde van de maand online.
Hoe dit artikel eruit gaat zien, zien jullie aanstaande dinsdag al.
Ik hoop dat jullie het leuk gaan vinden…
Geef een reactie

