China glaze- texture

Vandaag de swatches van de texture collectie. 
Om heel eerlijk te zijn wist ik niet wat ik ervan moest verwachten.

Bump & Grind.
Dit is een bordeaux rode/roze lak.
Ik dacht dat het aanbrengen lastig zou zijn omdat er ‘zand’ korreltjes in zitten. Maar tot mijn verbazing lakte het als een gewone lak.
De dekking is ook echt super ik had maar 1 laagje nodig.
En de kleur… WOW.
Ik wil deze kleur ook in een normale lak.. iemand suggesties?
Of Coarse!
Dit is een mooie kleur blauw.
Wederom maar 1 laagje nodig om het mooi en goed dekkend te krijgen.
Unrefined.
Deze kleur OMG wat een lieve zachte kleur roze. Zo zie je ze niet vaak.
Ook met deze kleur had ik maar 1 laagje nodig om het goed dekkend te krijgen.
Eenmaal op je nagels, je blijft er overheen voelen. Het voelt zo raar aan maar het is zo een leuk effect.
De droogtijd is ook echt super. Ben je met je 10de vinger klaar dan is je eerste alweer droog.
De foto’s zijn genomen zonder een topcoat erover heen.
Uit me hoofd zijn er 6 kleuren van deze collectie.  Ik heb er maar 3 gekozen. 
Ze zijn oa verkrijgbaar bij Pretty Polish en kosten €8, 95 ps.
One thought on “China glaze- texture

  1. thenailartandbeautydiaries 25 Jun, 2013 om 11:04 Reply

    Just asked a friend to get the set, I am glad they are great:)

Geef een reactie

