China glaze- neon

Wat een bagger weer zeg de afgelopen week.
Of zoals Nailart_addict het noemt: Linter.


Vorige week kwam me bestelling binnen van Pretty Polish.

Ik kon het dus ook niet laten om de vrolijke kleuren te gaan dragen op me nagels.
Te beginnen met Highlight Of My Summer.
Dit is een mooie pastel kleurige groen. Echt heel neon is het niet. Maar het knalt ontzettend van je nagels af.
Het aanbrengen ging echt super fijn.
Wel had ik 3 dunne laagjes nodig om het mooi dekkend te krijgen.
Flirty Tankini.
Dit is een mooie redelijk felle kleur oranje. 
Ik bedoel waarom alleen met Koninginnedag ed oranje nagels?
Ook hier ging het aanbrengen erg makkelijk.
Dekken was het in 2 dunne laagjes.
En dan me favoriet van deze neon kleuren.
Hang-Ten Toes.
Dit is een mooie roze. De kleur is echt neon en springt echt van je nagels af.
Bij deze kleur had ik wederom 2 dunne laagjes nodig om het mooi dekkend te krijgen.
China glaze… wow wat een mooie kleuren.
Ik ben verkocht.
Hebben jullie al China glaze in jullie stash?
Ik raad het echt aan.
China glaze is onder andere verkrijgbaar bij Pretty Polish en kost ong €8, 95 per flesje. En de inhoud is super maar liefst 14 ml.
Geef een reactie

