Goodie bag winactie. GESLOTEN

In samenwerking met @HelensNails1 en @LeukeWebshopsNL start ik een nieuwe winactie.



Wat kan je winnen: 
– magnetisch nagellak setje van max.
– kruidvat nagel verharder en base/top coat.
– essence gel look top coat.
– glow in the dark nagellak (roze)
– 3 potjes glitters.
– 2 nagelwielen.
– klein zakje met fimo schijfjes.
– inlays van dior en chanel.
-P2 muziek sjablonen.
Een E-bon ter waarde van €10,-.
– kinder ketting+ armband.
-magneet.
Wat moet je doen:
– volg @Dailynailsart @HelensNails1 @LeukeWebshopsNL op twitter.
– tweet dit bericht: ‘Ik wil graag kans maken op de goodiebag van @Dailynailsart in samenwerking met @HelensNails1 en @LeukeWebshopsNL en volg hun alle 3 ‘
– laat een bericht achter op dit artikel met waarom jij wilt winnen. (Laat je twitter naam achter)
-volg @Dailynailsart op instagram.( als je dat hebt)
Wanneer de uitslag:
– bij 800 volgers op twitter (@Dailynailsart) kies ik een winnaar uit.
Doen jullie mee?
( ik controleer of je geen ‘spook account bent)
(Ik controleer of je ons alle drie volgt)
32 thoughts on “Goodie bag winactie. GESLOTEN

  1. Anonymous 26 Mei, 2013 om 07:51 Reply

    Wauww wat een leuke winactie 🙂 ik zal heel graag mee willen doen omdat als ik het win het aan iemand anders geef die bijna geen geld heeft en heel erg van nagellaken houd. Ik zal haar hiermee zo graag willen verassen. Jullie zijn alle 3 topacc en ik volg jullie alle 3 op twitter en jou op instagram ik hoop dat ik win om me vriendin te verassen
    Xxx @NailsXxx1

  2. Anonymous 26 Mei, 2013 om 08:02 Reply

    Leuke winactie! Ik doe mee. Ik volg jullie alle drie op twitter, en heb het bericht getweet: @CuteNailsx
    Ik wil graag winnen omdat ik een hele erge nailartfreak ben, en dat soort dingetjes zijn echt heel cool voor nailart. Ik volg jou op instagram!

    X @CuteNailsx

  3. Anonymous 26 Mei, 2013 om 08:10 Reply

    Wauww wat een leuke winactie!!
    Mijn twitter naam is : @aboutnailart
    En ik zou graag willen winnen omdat ik super verslaafd ben aan nagellak hihi

  4. Anonymous 26 Mei, 2013 om 08:22 Reply

    WAUUW wat een veaat coowle prijsjes!
    mijn twitternaam is: @_Nailart_Lovexx .
    en.ik zou graag willen winnen omdat ik super nagellak verslaafd ben en dat nog mooi bij mijn stash zou passen!! en heb de tweet getweet:) alleen heb geen instagram:( ik hoop dat ik nog wel kans kan maken op dit super leuke prijs!

    Xx @_Nailart_Lovexx

  5. Jette 26 Mei, 2013 om 08:32 Reply

    Superleuke winactie! Ik zou alle spulletjes goed kunnen gebruiken. Ik volg je op Instagram, volg jullie alle 3 op twitter en heb de zin getweet. Ik vind jullie alle 3 superleuke accounts! Ik zou graag willen winnen omdat ik verslaafd ben aan nagels lakken, en ook bijna elke dag andere nagellak op doe. Maar ik heb alleen maar neutrale kleurtjes, dus het zou vet zijn als ik ook magnetische en glow in the dark nagellak op kon doen, of fimo en glitters! De andere spulletjes zijn ook heel fijn voor een nagellakfreak als ik 😉

    xoxo @JetteDrikx

  6. rafaelvandehoef 26 Mei, 2013 om 08:52 Reply

    Heey! Echt een super leuke winactie!
    Ik volg jullie alle 3 op twitter, jou op instagram en heb het getweet! Ik heet op bijde @RafaelvandeHoef
    ik vind het een heel gaaf pakket en zou graag willen winnen omdat ik heeeel veel van nagellak hou, sorry ik ga geen zielig verhaal ophangen om te winnen want dat vind ik dikke onzin” echt heel leuk dat je dit doet!
    Nu noh hopen dat ik win!

  7. Dian 26 Mei, 2013 om 10:16 Reply

    Super leuke prijsjes! Ik wil graag winnen omdat ik zo veel van nagellak houd. Maarja wie niet ? :D. Als ik win zou ik een van de 2 nagelwielen aan mijn zusje geven omdat ze er al zolang om zeurt en omdat ze ook aan het expirimenteren is met nagellak. Ik volg jullie alle 3 op twitter en ik ga nu meteen de tweet plaatsen. Mijn twitternaam is @UNiC0RNxo ! xoxo

  8. Samantha Boersma 26 Mei, 2013 om 10:58 Reply

    Super vette winactie ik ga jullie alle 3 gelijk volgen en de tweet tweten ook volg ik je al via instagram.

  9. RomboutsNailArt 26 Mei, 2013 om 12:29 Reply

    Ik doe meee!! Wat een super leuke winactie! En ik wil graag winnen omdat bananen niet paars zijn 😦

    Xx @RomboutsNailArt

  10. Justnailpolish 26 Mei, 2013 om 17:44 Reply

    Leuke winactie! 🙂
    Ik doe mee en wil graag winnen, omdat ik met sommige producten in het pakket niet bekend ben. Deze wil ik graag uittesten.
    Ik volg alle 3 op twitter: Justnailpolish
    En ik volg je ook op instagram Justnailpolishes

    Groetjess Justnailpolishes 🙂

  11. Mai Nguyen 26 Mei, 2013 om 19:01 Reply

    Hoi!!
    Ik doe mee met de winactie omdat de prijzen echt super leuk zijn vooral de glow in the darl nagellak en ik wil uittesten of de producten van kruidvat goed werken en ik ben fan van je want je kan leuke mooie nail arts maken
    Mijn twitter is: @xMaitje
    En ik volg je op instagram

    Groetjes Mai

  12. Viv Nailarts 27 Mei, 2013 om 07:38 Reply

    Wat leuk! Ik doe mee en volg jullie alle drie. Waarom ik wil winnen? Omdat ik de muziek sjabloontjes in ieder geval aan mijn Schoonma wil geven, zij is dol op alles met muziek en muzieknoten. Zij is mijn allergrootste fan van nailarts, en wil graag ook zelf iets proberen.

  13. NailsByAnneli 27 Mei, 2013 om 15:37 Reply

    Hoii,
    Ik wil het zoow graag winnen! Want het zijn alle nail-art spulletjes die ik zoek! Tjaa, ik weet niet wat ik moet zeggen, het is allemaal zooooooooow ontzettend leuk! Ik hoop dat ik win
    xxx
    NailsByAnneli

  14. Melanie vd Bos 28 Mei, 2013 om 12:05 Reply

    ooh ik zou dit zoo graag willen winnen! 🙂 ik ben helemaal nagellak verslaafd samen met een paar vriendinnen dus kan het goed delen! altijd en eeuwig bezig met nagellaken dus ik zal het goed gebruiken! xx @LovexMelanie en @RandomnailarT

  15. Anonymous 3 Jun, 2013 om 14:27 Reply

    Heee. Ik doe mee! Dit is zo'n supergave winactie! Echt alles heb ik nog niet! Daarom doe ik ook mee, ik hou ontzettend van nagellakken maar ik heb maar heel weinig 😦
    Superwinactie!! Ik ga dat ene (heeeel) vaak tweeten voor jullie. Mijn twitternaam is @Jennifertjuhhh
    Xxx Jennifer

  16. Anonymous 4 Jun, 2013 om 10:42 Reply

    Heei,
    Wat een fantastische winactie met geweldige producten! Ik volg jullie blog op de voet en jullie doen dat super! Waarom ik moet winnen? Naja laat ik er maar “waarom ik wil winnen?” van maken. Ik hou van nagellak en alles wat daarbij komt kijken vind ik helemaal geweldig.. Ik ben net klaar met mn examen en zou t daarom extra leuk vinden als afsluiter van die verschrikkelijke maand leren! 🙂
    Mijn twitter is @NialsbyRoos en ik volg jullie alle drie! Laat de beste winnen.
    Groetjes Roos

  17. esra vdmeer @Lovely_NailartX 4 Jun, 2013 om 13:51 Reply

    ik doe mee ik heb alles gedaan en ik wil graag winnen omdat ik bijna niks daarvan heb en dat zou ik heel graag willen hebben mn twitter account is : @Lovely_NailartX ik stuur jullie nog een berichtje op twitter ! xx

  18. NailsAndClothes 4 Jun, 2013 om 18:54 Reply

    heeyy superleukk pakket!!!! ik doe graag mee zodat ik samen met een vriendin kan gaan nagellakken. ik wil heel graag winnen!!! ik volg jullie allebei en jou ook op instagram (twitter: @NailsAndClothes instagram: liekevsxx )

    veel succes iedereen!!!

    xx lieke

  19. Anonymous 6 Jun, 2013 om 18:57 Reply

    Haaaaaaiii,

    Ik volg jullie alle drie en als ik insta zou hebben, zou ik je daar ook volgen! Ik heb al getweet. Ik wil dit pakket graag winnen, omdat er een aantal spulletjes tussen zitten die ik nog nooit heb gebruikt en wel uit wil proberen. Als ik dit pakket win, ga ik het zeker weten gebruiken en zal mijn gemaakte nails tweeten en jullie hierbij vermelden! 😀

    xxxx @nailfashionmore

  20. Anonymous 7 Jun, 2013 om 13:32 Reply

    Ik doe mee! Superleuke winactie! Ik heb geen instagram maar wel twitter 😉 Mijn twitternaam is: @Evaaxxx
    Ik vind de spulletjes heel leuk! Ik kan die nagelverharder wel gebruiken want mijn nagels breken steeds af. Superleuk dat jullie een e-bon weggeven! De kinderketting en armband zou ik aan mijn buurmeisje geven 🙂 alles is echt heel leuk!!! Ik hoop dat ik win. Xxx Eva

  21. Anonymous 7 Jun, 2013 om 17:06 Reply

    Hey! ik volg jullie alle 3 al op twitter, echt eeeen mega leuke winactie. ik ben fan van je en lees weleens je blog. en bekijk je twitter! zulke leuke prijzen, ! dit zegt iedereen maar vooral die glow in the dark nagellak, en de rest ALLLES IS ZO COOOOOL. ik gun het iedereeeen, xx @nailsfashionxo

  22. Anonymous 8 Jun, 2013 om 18:16 Reply

    Heey wat een leuk winactie
    Ik zou graag willen winnen omdat ik het zelf ook leuk vind om een leuke nailart te maken maar ik heb zelf weinig geld dus ik kan niet veel nagellak of iets anders voor op mijn nagels kopen ik zou het echt geweldig vinden als ik win maar ik geef de andere ook een kans
    Ik volg jullie alle 3 op twitter en op instagram volg ik @dailynailsart ook.
    mijn twitternaam is: xsamirahlove
    Xxx
    p.s ik hoop dat ik win

  23. Anonymous 13 Jun, 2013 om 14:00 Reply

    Ik doe mee, @kimmie1999

  24. Dian collé 13 Jun, 2013 om 19:00 Reply

    Hey! Super leuke winactie! Volgens mij deed ik al mee maar ik weet het niet meer zeker vandaar deze reactie. Mijn twitternaam is : @UNiC0RNxo en ik zou het super leuk vinden om te winnen. Net als alle andere denk ik 🙂

  25. Janine 15 Jun, 2013 om 15:39 Reply

    Heyhey!

    Ik zag jullie winactie voorbij komen en ik moest wel mee doen.
    zou het leuk vinden als ik deze Goodie bag kan winnen. Heb nog
    nooit iets van een Goodie bag gewonen. En dit pakket ziet er echt
    leuk uit! Ik hou heel erg van creatief bezig zijn met beauty, ook met
    nailart- nagellak. Dit is echt tof voor een beauty avondje met vriendinnen.

    Mijn twitter naam is : Janine Wooshy
    Ik volg jullie ook op Instagram : OMGitsWooshy

    De kans is misschien echt mega klein, Maar wanneer
    ik win zal ik een video maken , en dat ze op jullie
    moeten volgen op social media ^^

    lieefs,

    Janine

  26. Janine 15 Jun, 2013 om 15:44 Reply

    ik heb het verkeerd op facebook heet ik Janine wooshy en twitter het zelfde als instagram. sorry , ik ben een beetje in de war!

    Groetjes Janine

  27. Femke. 21 Jun, 2013 om 18:21 Reply

    Haai!
    Ik wil heel graag winnen, omdat ik heel erg fan ben van je blog, en van nagellak. Ik ben echt verslaafd aan nagellak, maar ik heb nog niet zo heel erg veel.
    Ik volg je ook op Instagram!
    Ik hoop echt dat ik win!

    xx Femke ( @Femkeeeeee_ )

  28. Aniek Hofstede 30 Jun, 2013 om 19:03 Reply

    Ik wil dat heel graag willen. Ik volg jullie alledrie en heb het bericht getweet. Ik heb geen instagram, maar dit is mijn twitternaam: @aniekie100. Ik wil dit egt heel graag winnen en vind het cool dat jullie een winactie hebben.

    Xxx Aniek

  29. Carmen Nagellak 8 Jul, 2013 om 08:41 Reply

    Ik heb al een keer geageerd volgens mij, maar het bericht is niet goed doorgekomen. Dus ik wil bij deze meedoen.
    Ik heb alles gedaan hierboven. Op twitter heeft ik @xxcarmenxoxox en op instagram heet ik @xxcarmenxoxo
    Ik wil graag meedoen, omdat ik helemaal fan ben van nagellak en nailartspulletjes. En nou ja, ik ben eigenlijk gewoon dol op deze winactie! Dus het zou echt super zijn, dat ik nu het mooi weer is, zo'n leuk pakket zou winnen! Ik ga echt gillen als ik win!

    Groetjess Carmen

  30. Anonymous 8 Jul, 2013 om 08:55 Reply

    Heey
    Wat een hele toffe winactie !!!
    Ik wil het graag winnen voor eeen vrienden en voor mij haar naam is renee ze komt van vakantie zij is meer een nagellover als ik haha maar ze is mijn beste vriendin en nu is zij in turkije
    Maar als ik het win deel ik het met mijn beste vriendin en mijn zus !!
    Omdat mijn zus altijd heeeel erg veen voor me gedaan heeft van toen ik klein was naar nu
    Maat zelf ben ik al blij met 1 nagelwiel of maakt niet uit wat x
    Xxxx @xFidannx
    Ik volg jullie alle drie en ik vilg je op insta ik ga nu de tekst tweetten !!

  31. Anonymous 8 Jul, 2013 om 09:10 Reply

    Hee,

    Ik dacht dat ik al mee deed met, maar ik zag er geen reactie van mij bij staan. In ieder geval deze goodiebag is geweldig, echt super leuk en zomers! Hiermee vermaak ik me zeker wel een tijdje buiten en ik kan er ook een te gekke beauty dag met me bff mee geven. Het was uiteindelijk dus alsnog gelukt. Mijn twitterasccount is @nailsfromrenee

    Groetjes Renee

  32. Anonymous 8 Jul, 2013 om 09:31 Reply

    hoi,

    ik weet eigelijk al heel lang dat deze winactie loopt,maar vandaag dacht ik laat ik dan toch maar mee doen! ik heb namelijk al zo lang naar die leuke spullen zitten kijken, en ik dacht steeds zal ik nou mee doen of niet. mijn twijfel was er om dat ik dacht dat ik niet heel veel kans zou maken, maar dan toch doen ik mee!Nooit geschoten is altijd mis! Waarom wil ik meedoen; ik wil mee doen om dat natuurlijk echt een nagellak freak ben, het is gewoon een te super coole goody bag! Ik woon zelf in Zwitserland en hier kan ik iets minder makelijk aan al die leuk dingen komen, ik lak natuurlijk heel vaak mijn eigen nagels maar ook die van mijn drie zusjes en mijn moeder natuurlijk!
    mijn twitter naam is: @Vsophie77 en mijn instagram naam is: sophie_x_v
    ik hoop dat ik nog kan meedoen en anders ik heb het geprobeerd!

    lieve groet Sophie x

Geef een reactie

