Catrice Hip Trip – C05 Nude&Rude

Vandaag de laatste swatch van de LE van Catrice.

Dit is een hele mooie nude kleur. Ook hier zitten lichte shimmers in.
Bij deze lak had ik toch echt wel 3 laagjes nodig om het mooi dekkend te krijgen.
Deze Hip Trip collectie ben ik echt zeer tevreden over. De vorige viel nogal tegen maar deze raad ik zeker aan om te kopen.
Ook had ik de oogschaduw palette gekocht. Die ik heb ik ook getest.
Hier ben ik alleen niet zo tevreden over.
De kleuren zijn heel licht en zie je dus bijna niet op je ogen.
De 2 blauwe kleuren zie je wel erg goed.
Als je van niet opvallende make-up houd is dit een mooie palette oogschaduw.
2 thoughts on “Catrice Hip Trip – C05 Nude&Rude

  1. Viv Nailarts 26 Mei, 2013 om 08:10 Reply

    Ik ben het helemaal met je eens. De lichte kleuren zijn inderdaad erg licht. Die donker blauwe die knalt echt van je gezicht af. Haha ik moest wel ff wennen toen ik die op deed.
    ps: zoals je al op twitter las, ik heb je genomineerd voor het versatile blogger award. Kijk maar snel op http://www.nailartaddict.nl/?p=4759

  2. Daphne Smit 26 Mei, 2013 om 08:28 Reply

    Jaaa… ga ik doen 🙂 dankjewel

Geef een reactie

