Unboxing bestelling van Pretty Polish

Al lange tijd wilde ik China Glaze toevoegen aan mijn nagel spullen.
Na lang zoeken en vragen kwam ik bij Pretty Polish terecht.



Eindelijk stond dan postnl voor me deur. Eenmaal deur dicht deed ik een vreugde dansje hihi.
Valt mee toch de groote van de doos?
Jaaaahhh!!!!
Eenmaal op de site…Daphne beheers je!!!
China Glaze heeft de texture serie. Dit is de laatste nieuwe van China Glaze. 
Ik kon deze dus niet weer staan en koos drie kleuren uit.
Door naar de holografische lakken.
 Nailpolishheavennl had hier enige tijd mooie swatches op haar blog van staan.
De blauwe  Sci-Fly By vond ik echt prachtig! 
Dus deze belande uiteraard in me winkel mandje. 
Zo ook de Infra Red.
Neon is helemaal de trend van nu.
 Ik kon het dus niet laten om ook daar tussen te gaan kijken.
Zo nam ik de roze mee.
Voor de rest nam ik nog een pastel groene lak en een oranje lak mee.
Ik moet nog aardig wat stamping plates hebben en koos er voor nu 2 uit.
Voor de rest belande er nog 2 nailart pennen in me winkel wagen. Altijd makkelijk toch?
 Ik koos voor zwart en wit.
Uiteraard laat ik jullie de swatches in de komende dagen zien.
Wat vinden jullie ervan?
En Pretty Polish bedankt voor de goede en snelle levering.
6 thoughts on “Unboxing bestelling van Pretty Polish

  1. Elisa 24 Mei, 2013 om 19:16 Reply

    Leuke bestelling!

  2. Daphne Smit 24 Mei, 2013 om 19:47 Reply

    Ja ik was zo happy toen ik mocht gaan uitpakken 🙂

  3. Roxanne 26 Mei, 2013 om 17:52 Reply

    Leuke producten heb je gekocht. China Glaze lakken zijn echt fijn 🙂

  4. Daphne Smit 26 Mei, 2013 om 17:55 Reply

    Ja ik ben er ook zeer tevreden over.

  5. Viv Nailarts 27 Mei, 2013 om 07:44 Reply

    Oh wat een heerlijke doos vol verassingen!

  6. Daphne Smit 27 Mei, 2013 om 07:54 Reply

    Hihi idd. Was zo blij toen ik het binnen had.

Geef een reactie

