Catrice Hip Trip – salmon en wheels on fire

Ik ben verkocht van de nieuwe LE vooral de groene en blauw.
Maar deze mooie salmon en zacht roze zijn toch ook erg mooi.

C03 The Salmon Dance.
Dit is een mooie zachte zalm kleur en daar kan je zoveel mee combineren.
In deze zit wederom een lichte shimmer.
 De dekking is ook weer mooi in 2 dunne laagjes.
En de droogtijd zoals ik gewend ben van Catrice.
Dan C04 Wheels on Fire.
Dit is een mooie zachte kleur roze. 
In het flesje lijkt het nogal fel. 
Maar eenmaal op je nagels: WOW. 
Ook hier zit een mooie lichte shimmer in.
Voor deze kleur had ik wederom 2 dunne laagjes nodig om het mooi dekkend te krijgen.
Deze LE is tot nu toe echt mijn favoriet. 
De vorige LE viel me een beetje tegen maar deze maakt het helemaal goed.
2 thoughts on “Catrice Hip Trip – salmon en wheels on fire

  1. Viv Nailarts 24 Mei, 2013 om 08:55 Reply

    Mooi! Dat zie je niet vaak dat echt alle lakken uit een LE zo goed en mooi zijn.

  2. Daphne Smit 24 Mei, 2013 om 08:58 Reply

    Nee idd. Ik ben echt zeer tevreden over deze LE. Morgen de laatste kleur online.

Geef een reactie

