Catrice Hip Trip- C01 Blue Highway C02 Green Days

Gisteren liet ik je al zien dat ik de nieuwe Catrice Hip Trip in de pocket had.
Vandaag laat ik jullie de swatches zien van de blauwe en groene.


Te beginnen met C01 Blue Highway.
Van de hele LE sprak deze en de groene me het meeste aan.
Zo kon ik dus evht niet wachten om te swatchen.
De C01 Blue Highway is een mooie donker blauwe kleur. Soms lijkt het ook wel zwart. Maar dat is het echt niet.
Het aanbrengen ging erg makkelijk zoals ik van Catrice gewend ben.
1 laagje is al voldoende maar voor het mooie heb ik 2 dunne laagjes aangebracht. 
Ook zit er een hele lichte shimmer in (volgens mij zilver)
De droogtijd is niet super snel, maar wel snel genoeg voor mij.
Dan de C02 Green Days.
Van deze had ik hoge verwachtingen. En ik mag best zeggen dat me verwachtingen volbracht zijn.
Ook hier zit een lichte shimmer in.
De kleur is een beetje lime groen.
Voor deze had ik echt 2 laagjes nodig om het goed en mooi dekkend te krijgen.
De blauwe en groene zijn tot nu echt me favoriet.
Ben benieuwd naar de andere kleuren.
Jullie ook?
Hebben jullie de LE al binnen?.
2 thoughts on “Catrice Hip Trip- C01 Blue Highway C02 Green Days

  1. Viv Nailarts 23 Mei, 2013 om 09:41 Reply

    whohoooo mooi! Ik ben weer een blij mens. 😉

  2. Daphne Smit 23 Mei, 2013 om 09:44 Reply

    Hahah… ja ze zijn echt super! 🙂

Geef een reactie

