Limited edition Catrice- Hip Trip

Zoals vele van jullie al weten heeft Catrice een nieuwe LE: Hip Trip..

‘Limited Edition “Hip Trip” by CATRICE
De volgende modestop: het zomerfestivalseizoen. Legendarische muziekfestivals als Coachella in Californië zijn populaire ontmoetingsplekken voor de internationale who-is-who. Modellen, acteurs en it-girls maken deel uit van de creatieve festivalscene. Kleurrijke hippiejurkjes, gedurfde rock accessoires en stoere biker boots nemen de main stage over, én de internationale catwalks. Vanaf half mei t/m eind juni 2013 komt CATRICE met de Limited Edition “Hip Trip” by CATRICE met een matchende beauty line-up voor de perfecte festivalstijl. Vier de zomer in prachtige blauwtinten met een denim look, helder flamingoroze, vervaagd groen en subtiele nudes. Rock on!’

Gisteren liep ik even de kruidvat in om te kijken of ze er als waren.  Wat een geluk dat ik had!  Ze waren ze net aan het neerzetten.
Ik nam alle 5 de nagellakken mee.
2 kleuren spreken me al erg aan. Dus ook ik ben bebenieuwd. 
 de loop van de week laat ik de swatches zien.
Ook nam ik de eye shadow pallette mee:
‘ EYE SHADOW PALETTE
 Met deze line-up wordt zeker de toon gezet. Denim, flamingo en groen hebben een bijzonder batik effect waarmee je zowel subtiele als spectaculaire make-up looks creëert. De zachte texturen hebben zowel matte als shimmer-effecten. De praktische duo-applicator garandeert een perfecte, professionele look.C01 Haunting Melodyca. € 4,99*’
Hebben jullie de LE al?
One thought on “Limited edition Catrice- Hip Trip

  1. Viv Nailarts 22 Mei, 2013 om 13:58 Reply

    Ik vind ze leuk, maar niet alle kleuren zijn mijn ding. Ik nam vandaag het groene en blauwe lakje mee. Ook de oogschaduw lag ineens in mijn mandje 🙂

Geef een reactie

