TAG- BeautyBloggers.

Laatst las ik een artikel bij nailpolishheavennl. Dit was een tag met 35 vragen over jezelf. Dit vond ik erg leuk dus heb hem over genomen..
Willen jullie me beter leren kennen? Lees dan verder.

1: Is je haar van nature gekruld of stijl?
Mijn haar is van nature stijl.
2: Wat is je natuurlijke haar kleur?
M’n natuurlijke haar kleur is as blond.
3: Verf je je haar?
Ja m’n vriend houd niet van blond. Dus verf het chocoalde bruin. Ik zelf vind het ook een mooie kleur.
4: Hoe vaak was je je haar per week?
Om de dag of om de 2 dagen ligt er maar net aan.
5: Draag je je haar iedere dag hetzelfde?
Vaak wel. Vaak los. Maar soms ook een staart of een klem.
6: Doe je zelf je nagels of ga je naar een salon.
Ik doe me eigen nagels.
7: Hoe vaak per week doe je nieuwe nagellak op.
Op maandag swatch ik altijd een aantal lakken voor me blog. Ik zou zeggen een keer of drie vier..
8: Lak je je teen nagels ook in de winter of alleen in de zomer? 
Als ik er zin in heb. Maar in de zomer altijd.
9: Hoe lang doe je er over om op te maken (full face)
Een kwartiertje ong.
10: Wat doe je eerst. Gezicht of ogen.
Gezicht.
11: Koop je pas make-up als je het nodig hebt.
Vaak wel. Mits ik ergens tegen aan loop.
12: Draag je vaak valse wimpers?
Nooit.
13: Doe je iedere dag full face make-up.
Als ik niet echt plannen voor de dag heb niet.
14: Draag je thuis (als alleen je familie er is) make-up.
Als er geen speciale gelegenheid is dan niet.
15: Ga je je huis uit zonder make-up.
Ja hoor. Mits ik belangrijke dingen te doen heb.
16: Hoeveel high-end producten heb je.
Niet zoveel.
17: Hoe vaak was je je kwasten?
Om de 2 dagen ong.
18: Kies je je outfit voor het slapen gaan of op de dag zelf?
Op de dag zelf.
19: Hoe vaak verwissel je van hand tas.
Niet zo vaak eigenlijk.  Ik heb 1 favo tas en die is zwart dus past overal wel bij.
20: Hoe laat ga je slapen en sta je op?
Ik heb niet echt vaste tijden. Maar vaak om 10 uur naar bed en dan nog tv kijken. En meestal om half 9 wakker.
21: Sport je? Zo ja hoe vaak.
Als me gezondheid het toe laat fitness ik 4 a 5 keer per week.
22: Ben je links of rechts handig. 
Rechtshandig
23: Hoe groot ben je.
1.72
24: Spreek je nog een andere taal vloeiend?
Ik weet me te redden met engels.
25: Hoeveel dieren heb je?
Bij mijn moeder had ik 2 honden. (Vorige week de laatste in laten slapen)
In me eigen huis heb ik zelf nog een hond Smokey.
En ik heb 2 aquariums staan.
26: Hoe vaak zit je op je blog.
Iedere dag.
27: Lees je de reacties op je blog.
Altijd.
28: Heb je een lijst met producten die je nog wilt testen?
Eigenlijk niet echt.
29: Hoe kom je aan je blog naam.
Ik wilde dagelijks iets qua nagels plaatsen.  Dus toen kwam dailynailsart
30: Welke camera gerbuik je?
Ik doe alles met me telefoon Samsung galaxy S2
31: Wat is je favoriete kleur?
Voor in me huis zwart rood ( zo is me inrichting nu ook)
Op me nagels vaak blauw.
32: Wat is je favoriete magazine? 
Ik lees vaak de cosmopolitan en de women’s health.
33: Hoe vaak maak je je huis/kamer schoon.
Vanwege me reuma lukt dit niet iedere dag. Maar probeer iig iedere dag te stofzuigen. En 1 keer per week gaat alles van ze plek.
34: Welk product is heilig voor je.
De nagel verharder van Herome.
35: Wat doe je op een normale dag.
Als me lichaam het toe laat. Wakker worden hond uitlaten huis schoonmaken boodschappen doen eten koken.
Niet veel bijzonders dus.
Zo dit waren de 35 vragen.
Hoop dat jullie het leuk vonden.
2 thoughts on “TAG- BeautyBloggers.

  1. Marielle 21 Mei, 2013 om 11:28 Reply

    Grappig om te lezen dat jij je foto`s ook maakt met een samsung foon 🙂 Leuke antwoorden op je tag.

  2. Daphne Smit 21 Mei, 2013 om 11:43 Reply

    Haha ja. Je noet roeien met de riemen die je hebt. En gelukkig maakt het mooie foto's.

Geef een reactie

