10de van de maand.

Ik ga iets nieuws doen. Elke 10de van de maand ga ik mijn favoriete selfmade nailarts plaatsen. 
Hoop dat jullie het leuk vinden.

Om te beginnen de holografische lakken van de hema.
   .                            my wat ben ik blij met deze lakken.
Dan me halfmoon nails met de wolf. 
Het is dan wel niet me mooiste nailart maar leuk vinden doe ik het wel.
Afgelopen maand heb ik niet veel watermarbles gemaakt. En die ik heb gemaakt zijn nogal mislukt.  Dus ik zet een wat oudere watermarble neer.
Dan me gradient/ombre nails.  
Zo alleen zonder nailart erop vond ik het nogal saai dus heb er een soort van tribal op gemaakt.
Om dit artikel af te sluiten.  Mijn blauwe tribal nails.
 Dit is echt mijn favorite nailart van de afgelopen maand.
Ik zal dus ook de komende artikelen van : de 10de van de maand. Afsluiten met mijn echte favorite van de maand.
Wat vinden jullie hiervan?
Vinden jullie het leuk als ik elke 10de van de maand mijn favorieten plaats?  Of hebben jullie andere suggesties?
2 thoughts on “10de van de maand.

  1. Viv Nailarts 22 Mei, 2013 om 15:37 Reply

    Ja! Ik vind het wel leuk! Mijn favo van jouw top 10 deze maand is de tribal over de gradient. Echt super!

  2. Daphne Smit 22 Mei, 2013 om 19:00 Reply

    Die vind ik zelf ook echt heel leuk (al zeg ik het zelf hihi) denk ook dat ik dit iedere maand ga doen.

Geef een reactie

