P2 170 French Kiss en Quick dry spray

In me shoplog van maandag konden jullie al zien dat ik een lakje heb gescoord van P2.


P2 170 French Kiss is een mooie kleur roze. Dit is mijn eerste lakje van dit merk dus was erg benieuwd.
Lakken ging echt heel fijn. De dop ligt lekker in de hand en de droogtijd is ook echt super.
Dekkend was het in 2 dunne laagjes.
Ook was ik benieuwd of de Quick dry spray zou werken. 
Op de ene hand sprayde ik het erop en de andere niet. Tot mijn verbazing was werkte de spray echt! Dit is dus erg makkelijk als je even snel je nagels wilt lakken en droog moet zijn.
En de kleur van dit lakje…wow ik vind het echt een mooie kleur.
5 thoughts on “P2 170 French Kiss en Quick dry spray

  1. RomboutsNailArt 11 Mei, 2013 om 00:10 Reply

    Ik heb alleen altijd dat als ik iets van droogspray of droog druppels gebruik dat de nagellak er binnen een paar dagen al af is…

  2. RomboutsNailArt 11 Mei, 2013 om 00:10 Reply

    Ik heb alleen altijd dat als ik iets van droogspray of droog druppels gebruik dat de nagellak er binnen een paar dagen al af is…

  3. Daphne Smit 11 Mei, 2013 om 06:48 Reply

    Oh echt. Nee daar heb ik geen last van gehad. ..

  4. Viv Nailarts 22 Mei, 2013 om 15:39 Reply

    Oh dat klinkt goed die droogspray van P2! Is het een pompflaconnetje? Die van Essence is een spuitbus met gas, en die lekt als ik 'm kantel en dat vind ik niet zo prettig.

  5. Daphne Smit 22 Mei, 2013 om 18:57 Reply

    Ja het is een pomp flaconnetje. Ik vind hem echt super fijn. En lekken doet ie echt niet. 🙂 zeker een aanrader.

Geef een reactie

