Manhattan

De zomer komt er aan. De zon laat zich steeds vaker zien. De donkere grauwe dagen zijn een beetje voorbij.
Bij dit mooie weer horen mooie zachte lichte kleuren.

Manhattan ik had er nog nooit iets over gehoord of gelezen.
Dus ik nam twee prachtige pastel lakken mee.
We beginnen met Manhattan 26S.
Dit is een mooie zachte kleur roze.
Tevreden ben ik er niet over.
De dop ligt niet lekker in de hand met lakken. Dekking: je hebt zeker 2 lagen nodig. Voor het mooie zou je nog een derde laag kunnen aanbrengen.  De droogtijd is wel weer super snel.
Genoeg negatieve dingen.  
De kleur is echt fantastisch!
Manhattan 81C.
Dit is een mooie pastel groene kleur.
Ook hier heb je zeker 2 lagen nodig om het dekkend te krijgen.  
Maar deze kleur is ook echt heel erg mooi!
Zoals jullie dus begrijpen ben ik niet echt tevreden over deze lakken. Ik weet niet of ik ze nog een keer zal kopen.
Maar ondanks alles zijn het wel mooie kleuren.
Hebben jullie eerder van dit merk gehoord? En wat vinden jullie ervan?
One thought on “Manhattan

  1. Viv Nailarts 8 Mei, 2013 om 17:06 Reply

    Ja ik ken Manhatten wel, ik geloof wel eens bij de Etos of zoiets gezien. Of was het nu de Dirx ehm ik weet het niet meer. Ik vind de groene wel heel leuk voor de zomer.

Geef een reactie

