P2- Essence-Manhattan

Ik had me nog zo voor genomen om voorlopig even niks meer te kopen qua nagellak en nailart spullen.
Maar helaas….


Wel heb ik (als ik het goed heb begrepen) iets unieks gekocht wat niet in Nederland verkrijgbaar wordt.
Zijn jullie benieuwd? Lezen jullie mee…

P2 nagellak. Daar had ik al een hoop van gehoord en gelezen.
De kleuren die er stonden spraken me niet echt aan en veel leken op de kleuren die ik al had. MAAR…. er sprong er 1 tussen uit. 
P2 170 French Kiss. Het is zo in het potje een mooie kleur roze..
Ik ben zo benieuwd naar se swatch ervan.
Ook nam ik van P2  de Quick dry spray mee.
Al verder kijkend zag ik leuke sjablonen. De muziek noten kon ik echt niet laten liggen.
Door naar de Manhattan.  Ik heb hier zelf nog niks over gelezen of gehoord.  Dus ik dacht is het proberen waard toch?
Ik koos voor twee mooie pastel kleuren.
Manhattan 81C
Manhattan 26S
Essence…. ja je raad het al. Ik denk dat jullie een klein beetje jaloers zullen zijn. Essence komt weer met een LE Guerilla Gardening. en wat ik ervan heb begrepen is dat de flocking powder/ effect powder niet naar NL komt.
Jullie raden het al… JA JA JA ik heb ze. De groene en de roze heb ik in mijn bezit.
In de winkel deed ik haast een ‘vreugde dansje’ hihi.
Uiteraard komen de swatches en reviews in de loop van de week.
En natuurlijk de Starbucks kon niet ontbreken.
(Jaja i know niet me charmantste foto)
Wat vinden jullie ervan?
2 thoughts on “P2- Essence-Manhattan

  1. Viv Nailarts 6 Mei, 2013 om 19:04 Reply

    Aaaagrrrrr ik wil ook! Hihi nee hoor meid! Super gave haul! Leuk joh die flocking powder van Essence, zo jammer dat het niet hierheen komt.

  2. Daphne Smit 6 Mei, 2013 om 19:11 Reply

    Ja en ik dacht nog van neem er van ieder twee mee. Maar helaas dit waren de laatste.

Geef een reactie

