Rimmel 415 Instyle Coral en 835 Bright Back At You

Nu snap ik waarom ik zo weinig Rimmel lakken heb.
Lezen jullie verder waarom?



Te beginnen met 415 Instyle Coral.
Ik heb laatst een shirt gekocht van deze kleur en ik wilde er een passende nagellak bij.
Zo kwam ik dus uit op deze.
De kwast is vrij breed eigenlijk te breed voor mijn doen. De kleur vind ik wel super. Het dekt in 2 dunne laagjes.
835 Bright Back At You.
Hetzelfde als de vorige ook in deze kleur had ik een shirt gekocht.
Ik vind de kleur iets van turquoise weg hebben. Andere zoals me moeder zeggen dat het groen is. Anyway de kleur is mooi.
Waarom ik niet veel Rimmel lakken heb.
De kwast is voor mij eigenlijk iets te breed. Wat ik dus echt niet fijn vind lakken.
Dit omdat mijn nagels vrij smal zijn.  En dus vooral met me pink en ringvinger heel voorzichtig moet lakken.
Verder vind ik het potje net iets te klein waardoor het vast houden tijdens het lakken een beetje lastig is.
Maar ja je moet er toch iets voor over hebben om de juiste kleuren op je nagels te hebben.
De kleuren zijn wel erg mooi. Alleen de droogtijd is voor mij doen een beetje lang.
Wat vinden jullie ervan.
2 thoughts on “Rimmel 415 Instyle Coral en 835 Bright Back At You

  1. Anonymous 6 Mei, 2013 om 11:51 Reply

    Thank you for the good writeup. It in fact was a amusement
    account it. Look advanced to more added agreeable from
    you! However, how could we communicate?

    Feel free to visit my web page – how many calories do you burn walking

  2. Daphne Smit 6 Mei, 2013 om 18:14 Reply

    Hello.

    Thanks for the comment and compliment.
    You can contact me with email. My mail adress is ladyd1990@hotmail.nl

Geef een reactie

