Catrice 31 en 24

Vandaag de swatches van Catrice. Waarvan ik van 1 lakje een beetje me twijfels heb.


31 Even More Heavy Metallila is een mooie diep paarse kleur. 
Ik zelf heb het idee dat er paarse shimmers in zitten.
De kwast is zoas ik gewend ben van Catrice. En ook de droog tijd vind ik vrij snel.
In een bepaald licht is het net blauw. Maar in de zon of feller licht is het een fantastische paars.
Met 2 dunne laagjes is het mooi dekkend.
Dan de lak waarvan ik niet weet wat ik er van moet denken.
Catrice 24 The Glamoure X Factor
Zo in het flesje heeft het weg van iets gouds kleurig.
Eenmaal op me nagels vond ik het toch meer zilver.
Shiny is het wel.
Dekkend in 2 dunne laagjes.
Wat vinden jullie van deze kleuren?
De paarse vind ik erg mooi. Maar die andere? Daar heb ik me twijfels over.
2 thoughts on “Catrice 31 en 24

  1. Sofie Klaver 4 Mei, 2013 om 07:07 Reply

    Ik vind de paars erg mooi en de gouden ( wss ) ook wel mooi,
    Ik vind wel dat je gelijk hebt dat hij er ook op de foto minder leuk uit zien.
    Xx sofie ( @sofie357 twit. )

  2. Sofie Klaver 4 Mei, 2013 om 07:08 Reply

    Deze reactie is verwijderd door de auteur.

Geef een reactie

