NYC East Village- Catrice 15 Denim Moore

Vandaag een revieuw/ swatch over deze twee mooie lakken.

Ik begin met NYC East Village.
Het is een mooie kleur blauw op het oog. Maar eenmaal op je nagels was ik toch wel verkocht.
De kleur heeft iets weg van een metallic lak wat ik erg mooi vind.
De kwast is dun en werkt ook erg fijn.
Wel moest ik even wennen. Naar mijn idee is de lak zelf erg dun. Dus je moet goed ‘doseren’ anders zit heel je nagel riem onder.
Deze lak dekt in 2 dunne lagen en droogt ook vrij snel op.
Catrice 15 Denim Moore.
Dit is een mooie diep blauw, alhoewel ik vind dat het ook naar de kleur paars neigt.
Zoals ik van Catrice gewend ben een erg fijne redelijk brede kwast.
Ligt lekker in de hand.
Deze kleur is al redelijk dekkend in 1 laagje. Toch heb ik 2 dunne laagjes aan gebracht.
Welke kleur vinden jullie het mooist?
2 thoughts on “NYC East Village- Catrice 15 Denim Moore

  1. Carmen Maas 3 Mei, 2013 om 14:32 Reply

    ik heb dat lakje van NYC ook, ik ben er alleen niet zo tevreden over haha..! x

  2. Viv Nailarts 3 Mei, 2013 om 16:51 Reply

    Mooie lakjes! Ik hou wel van blauw. En mijn man ook, dus dat soort kleuren belanden altijd in mijn mandje. 😉

Geef een reactie

