Kruidvat 1+1 gratis.

De kruidvat heeft een super actie lopen vanaf morgen 30 April.
Maar ik kon het niet laten om nu al even te gaan kijken. En wat denk je? Juist de actie was nu al van start gegaan.

Ik heb niet overdreven veel gekocht. Dit omdat ze niet veel keus hadden bij mij in de kruidvat. Van de week ga ik naar een andere grotere kruidvat.
Uiteraard heb ik nagellak remover gehaald. Daar kan je niet genoeg van hebben.
Normaal heb ik de base/top coat van herome en de nagel verharder. Maar die was helaas uitverkocht. Dus heb ik ze van de kruidvat mee genomen. (Misschien dat ik dit een keer weg doe bij een nieuwe winactie)
Zo liep ik richting de Catrice schap. (Ook hier niet veel keus). Mijn oog viel op de Quick dry & High shine. Hup in het mandje erbij.
Daarna vond ik de 15 Denim Moore. Vond het op het oog een mooie kleur.
Al verder kijkend tussen de schappen vond ik nog van NYC de 001 Rock Muse en 206 East Village.  Niet heel bijzonders maar ik dacht is een keer wat anders.
In de loop van de week zal ik de swatches laten zien. 
Morgen ivm Koninginnedag geen blog post online omdat ik de hele dag in Zwijndrecht op de braderie sta.
Vinden jullie het leuk de shoplogs? En moet ik dit vaker doen? .
3 thoughts on “Kruidvat 1+1 gratis.

  1. Viv Nailarts 29 Apr, 2013 om 17:57 Reply

    Leuke shoplog! Ik zag het vandaag ook bij de kleine Kruidvat hier een straat verder. Maar omdat die maar een beperkt aanbod heeft heb ik niets gekocht. Shoplogjes doen? Ja waarom niet!
    Veel plezier morgen!

  2. Daphne Smit 29 Apr, 2013 om 18:55 Reply

    Ja hier bij mij op zuid idd ook klein. Van de week maar even de stad in. 🙂

  3. Viv Nailarts 2 Mei, 2013 om 11:00 Reply

    Oh spannend! Ik kijk nu al uit naar de volgende shoplog.

Geef een reactie

