Holografische lak: Hema deel 2

Wat een leuke reacties heb ik gisteren gekregen op het artikel van de roze en paarse holografische lakken.
Vandaag laat ik jullie de swatches zien van de groene en blauwe.



De groene holografische lak met nummer 51. Deze had ik al eerder gezien bij @Nailart_addict en ik was verkocht.
Toen ik hem dan eindelijk gekocht had en ging swatchen.. WOW nog meer verliefd geworden op deze kleur. (En dat gebeurt niet zo snel bij mij)
Deze lak droogt ook semi mat op, maar de shimmers die zie je overduidelijk. Zo subtiel maar zo mooi.
Dan de blauwe.  Dit is echt mijn favoriet! De kleur blauw vind ik over het algemeen al mooi maar oh oh oh wat is deze kleur fantastisch.
Deze lak heeft nummer 53.
Op beide foto’s heb ik zoals altijd alleen een base coat op en geen top coat.
Maar lak je over deze holografische lakken een top coat dan sta je echt versteld hoe mooi deze lakken zijn.
De kwasten zijn ook weer makkelijk om mee te werken en de droogtijd is ook echt super!
Nu ga ik ook even heel hard brainstormen ofdat ik deze lakken kan combineren in een mooie nailart.
Tips en ideeën zijn welkom.
Wat vinden jullie er van?
Geef een reactie

