Dagje shoppen met moeders.

Gisteren vertelde ik jullie al dat ik een dagje ging shoppen met moeders.
Zo zou ik dus ook een shoplog plaatsen voor jullie.
Bij deze 🙂

Ik ben echt bijna elke winkel in geweest.
Zo begon ik bij de hema.
Ik had al veel gehoord en gelezen over de holografische lakken van hun.
Zo kon ik het dus niet laten om ze ook te kopen.
Volgens mij zag ik bij @nailpolishheavennl de blauwe kleur ervan. (Hou me ten goede dit weet ik niet meer zeker)
En bij @Nailart_addict de groene ervan.
Die kleuren vond ik zo mooi dat ik ze MOEST hebben.
Maar zo zag ik ook de paarse en de roze ervan staan.  En die kon ik ook echt niet weer staan.
In de loop van deze week zal ik de swatches laten zien.
Daarna ben ik de etos, van haren, Douglas, h&m en nog vele andere winkels binnen gelopen. Maar hier zag ik niks leuks…
Zo liep ik gezellig met me mams de cool cat binnen. Vaak vind ik hier ook geen leuke kleding. Ik vind het ‘te jeugdig’ voor mij. Jaja ik weet het ben pas 22 maar toch.
Maar wonder boven wonder liep ik door het sale rek te kijken en zag daar een leuk basic shirt. Ik ben heel erg van de basic dingen, al dat drukke houd ik echt niet van.
Op de foto zie je de twee shirts die ik er heb gekocht. En nog voor een leuke prijs ook. €7, 50 p.s.
De only kan ik niet voorbij lopen. Daar slaag ik bijna altijd!
Vanwege me reuma kan ik niet een hele dag een spijkerbroek aan. Dit doet te veel pijn voor mij. Bij de only heb ik dus ook de ideale broeken gevonden. De legging broeken. (Ik weet de naam niet) hier boven zie je de broek die ik daar dus heb gekocht. De meeste herkennen ze wel denk ik.
Van deze broeken heb ik dus ook bijna elke kleur… *schaam*.
Normaal kosten deze broeken €16, 95. Maar wat een geluk alleen vandaag en alleen in dese winkel (spijkenisse) waren ze €10 p.s.
Daarna liep ik vrolijk verder na wat gegeten te hebben met mams. 
En daar was ie dan. 
Me favoriete winkel KRUIDVAT. Dit filiaal is veel groter als bij mij (Rotterdam). Zo liep ik langs de nagellakken en make up ed. Maar omdat ik de holografische lakken al had gekocht van de hema, kon ik de verleiding weerstaan om geen nagellak te halen. Ik heb alleen de ‘ NAIL GROWTH EXPLOSION’ gekocht van herome. Deze staat op de foto van de hema lakken. (Hier binnenkort ook een revieuw over.)
Zo liep ik verder langs de verzorgings producten.  En wat een geluk weer. De maskers waren ook alleen hier in de aanbieding. Zo kocht ik 3 maskers voor €1,- p.s.
Wow dit artikel wordt wel erg lang *sorry*
Ik wil niet verder op de maskers en kleding ingaan omdat dit een nagel blog is. 
Maar willen jullie alsnog een revieuw over de kleding en maskers dan hoor ik dat graag.
Ik heb nog geprobeerd dit artikel in te korten maar helaas…
Hoop dat jullie het leuk vonden.
Geef een reactie

