Safari

Vandaag laat ik jullie mijn mening horen over safari lakken.
Ik hoorde de laatste tijd veel negatieve reacties op de safari lakken.

Ik ben zeer tevreden over safari.
Vooral over de kleur wit.
Vaak is een witte kleur niet goed dekkend.  Maar die van safari dekt super goed in 1 laag.
De houdbaarheid van safari op je nagels is ook goed.
Als je niet al te gekke dingen doet met je handen blijft het minimaal een week goed en mooi zitten.
Zoals jullie ook weten ben ik fan van watermarble.
Je hebt hier speciale lakken voor.
Ik gebruik heel vaak gewoon safari lakken ervoor.
Net als veel nailarts van mij zijn gemaakt met safari lakken.
Mijn favo merken van nagellak:
-safari
-DaVinci
-Catrice
-Gosh
-L’Oréal
-Essence.
Dit zijn ook de lakken die ik het meest gebruik.
Safari lakken vind je veel op markten en braderieen en kosten tussen de €1,- en €3,-. Het is dus ook nog eens een goede budget lak.
Wat vinden jullie van de safari lakken?.
Geef een reactie

