Stripes

Na een lang en druk weekend gehad te hebben met me neefje. Heb ik vandaag dan eindelijk weer tijd voor me nagels en blog.
Vandaag laat ik jullie zien wat je met striping tape kunt doen. Ik zal dus ook een stappen plan neer zetten voor jullie.

Wat heb je nodig:
-base/top coat.
-4 kleuren blauw (of je eigen kleuren)
-striping tape.
Stap 1:
-lak je nagels met een base coat.
-lak je nagels wit.
-LAAT GOED DROGEN.
Stap 2 :
– plak 3 stukjes striping tape op je nagels.
Stap 3 :
– lak elk ‘vakje’ in een andere kleur blauw.  Mijn voorkeur ging van ligt naar donker.
-hele nagel gelakt? Haal dan gelijk de striping tape eraf.
Stap 4:
Aflakken met topcoat.
Dit is dan je resultaat.
Ik heb er voor gekozen om niet alle nagels op deze manier te lakken. Zo heb ik er dus voor gekozen om me ringvinger en wijsvinger met een goude glitter te lakken.
Dit heb ik gedaan om het een wat ‘speelser’ effect te geven.
Wat vinden jullie ervan?
Ik lees graag jullie reacties.
One thought on “Stripes

  1. Samantha Boersma 18 Apr, 2013 om 11:58 Reply

    Heel erg leuk!! Ga het binnenkort ook.proberen

Geef een reactie

