Essence- floral Grunge

Zoals jullie weten heeft ook essence een nieuwe LE uitgebracht.
Ik heb hiervan alleen de : 03 GRUNGE ME TENDER.

Ik heb alleen deze kleur gekocht.
De reden dat ik alleen deze heb gehaald is omdat de andere me niet echt aanspraken.
Deze lak is redelijk mat. Er zitten onwijs mooie shimmers in  (Blauw en wit voor zover ik kan zien)
Doordat die mat is zie je de shimmers niet heel goed op je nagels.
Dat is natuurlijk zo opgelost met een topcoat.
Op de eerste foto heb ik alleen een base coat op en 2 dunne lagen van de lak zelf.
De kleur vond ik opzich wel oké.
Maar ik vond het nogal saai dus heb ik er een nailart opgemaakt.
Wat vinden jullie ervan?
Geef een reactie

