Mint Me Up – Lilactric

Enige tijd geleden was er een aanbieding bij de kruidvat.
De Catrice lakken waren in de aanbieding 2stuks voor €5.
Ik kocht daar verschillende lakken onder andere:
-36 Mint Me Up
-30 Lilactric


Op het oog vond ik het erg mooie kleuren. Zo zitten er hele mooie subtiele glitters in.
Ik hou best van glitter lakken maar was al een tijd opzoek naar een iets subtielere glitter.
Dus deze lakken kon ik dus ook niet weerstaan.

De kwast is ontzettend fijn en de dop ligt ook lekker in de hand.
Beide lakken zijn dekkend in 2 dunne lagen.
1 laag is ook al dekkend maar met 2 lagen vond ik de kleur net iets mooier uit komen.

Wat me wel weer opviel was dat de kwasten scheef in de dop zaten.
Dit is me al een paar keer opgevallen bij Catrice.
Doen ze dit bewust of?

Op de foto heb ik een base coat zoals altijd. En 2 dunne lagen van de lak zelf.
Helaas toen ik de foto’s maakte scheen de zon niet. Dus je ziet de glitters niet heel goed.

Maar al met al echt twee hele mooie kleuren.

Wat vinden jullie van deze kleuren?
2 thoughts on “Mint Me Up – Lilactric

  1. Viv Nailarts 9 Apr, 2013 om 06:49 Reply

    Mooie kleurtjes! Ja ik las al meer dat de kwastjes scheef in de dop zitten. Ik heb er zelf nog niet echt op gelet.

  2. Daphne Smit 9 Apr, 2013 om 06:59 Reply

    Ik lette er eerst zelf ook niet op totdat ik het las bij andere. En idd scheef. Nu heb ik er geen last van.

Geef een reactie

