Candy Shock – Bring me Peach

Hier is de laatste swatch van de LE van Catrice.
Bring me Peach

Wederom ben ik ook in deze kleur teleurgesteld.
Eigenlijk in de hele LE.
Bring me Peach heeft ook een redelijk matte uitwerking.
Nu ben ik niet echt groot fan van matte kleuren. (Alleen bij bepaalde nailarts)
De kwast en de dop heb ik niks op aan te merken. Die werken erg fijn.

Ben jij wel fan van matte kleuren? Dan is deze serie echt wel een aanrader. Ben je net zoals ik dan zou ik je portemonnee dicht houden.

Wat vinden jullie van de LE?.
One thought on “Candy Shock – Bring me Peach

  1. Nina Weber 9 Apr, 2013 om 15:41 Reply

    Ik vind hem mooi!

Geef een reactie

