Candy Shock- Play it blue

Zoals ik al eerder liet zien heeft Catrice LE genaamd: Candy Shock.
Vandaag laat ik de swatch zien van Play it blue.
Deze kleur was een teleurstelling.

Ik had gehoopt dat dit een mooie shiny kleur zou zijn.
Helaas deze kleur is mat. Ik ben geen groot gan van matte
kleuren,  soms met een nailart te combineren vind ik het wel mooi.
De kwast en de dop heb ik wederom niks op aan te merken. (Behalve dan dat de kwast er scheef inzit). Dit is me de laatste tijd vaker opgevallen bij de catrice lakken. Doen ze dit met opzet of..? Is jullie dat ook opgevallen?.

Omdat het resultaat van de lak me tegenviel heb ik op me ringvinger een nailart toegevoegd.
Simpele bloemen met wat dots.
In eerste instantie vond ik het resultaat nu wel mooi.
Maar in de loop van de dag was ik het matte al snel zat en heb er een topcoat over heen gedaan. (Hier geen foto van).

Na dat gedaan te hebben was ik er helemaal tevreden over!

Wat vinden jullie ervan? En houden jullie wel van matte kleuren?
Geef een reactie

