LE Catrice- I scream: Ice cream.

Zoals ik jullie eerder al liet zien heeft catrice nieuwe LE.
Op het eerste oog vond ik het hele mooie zomerse kleuren.

Het waren ook kleuren die je mooi met elkaar kunt combineren (dacht ik).

Ik ben begonnen met een swatch van I Scream: Ice Cream.
De kleur sprak me erg aan lekker zacht en zoet. Zoals ze de LE ook noemen: Candy Shock.

De kwast heb ik niks op aan te merken. De dop die ligt ook lekker in de hand.
Op het eerste gezicht vond ik de kleur super.  Tot het droog was… het viel tegen.


De kleur is net niet mat maar ook net niet shiny genoeg. Een echte tegenvaller dus. Maar…lang leve de top coats.
Op de foto heb ik er geen topcoat over heen gedaan zodat jullie kunnen zie  hoe de kleur op zich zelf is.

Voor mij echt een tegenvaller.

Maar wat vinden jullie? En hebben jullie de LE ook al in jullie bezit?

4 thoughts on “LE Catrice- I scream: Ice cream.

  1. lieke van strien 6 Apr, 2013 om 13:47 Reply

    omg supermooie kleur!!! ik heb 3 kleuren van de le en precies deze niet omdat ik 10 cent te kort kwam. jij vind deze kleur toch niet zo mooi?? zou je deze dan misschien aan mij willen geven of ruilen??
    xx lieke

    @o0liekevs0o
    @NailArtFM

  2. Daphne Smit 6 Apr, 2013 om 14:53 Reply

    Ik weet nog niet precies wat ik er mee ga doen. Me schoonzusje vind ze ook erg leuk. En misschien dat ik ze wel eeb keer weg geef bij een winactie.

  3. lieke van strien 6 Apr, 2013 om 15:02 Reply

    okee want ik vind die paarse echt mooi en zou leuk zijn als ik een x mijn LE compleet heb maar de keuze is aan jou xx

  4. Daphne Smit 6 Apr, 2013 om 15:03 Reply

    Ik laat het je weten.

Geef een reactie

