Limited editon van catrice CANDY SHOCK

Het was al enige tijd bekend dat catrice weer met een LE zou komen.
Vandaag ben ik dus naar de kruidvat gegaan. 



En ja hoor ze waren er.
Ook hebben ze caviar LE maar die was bij mij al uitverkocht.  Helaas.
Ik zal in de loop van de week de swatches laten zien van deze LE van catrice.

Van links naar rechts de namen:
I scream: Ice Cream!
Play it blue
Vanilla Love
Bring me Peach
Op het oog vind ik de kleuren er erg mooi uitzien.  Ik ben dus ook zelf erg benieuwd naar de swatches.
Geef een reactie

