Food Diary #1

Koken vind ik erg leuk om te doen.
Er zijn ook meer dan voldoende food blogs die allemaal heerlijke recepten laat zien.
Alleen vaak heb je ontelbaar veel ingrediënten nodig…

image

Het ziet er allemaal heerlijk uit natuurlijk, maar ik houd van simpel maar lekker.
Dus dacht ik, waarom maak ik geen food diary waarin ik laat zien wat ik de afgelopen week gegeten heb.

De gerechten die ik maak zijn simpel en lekker, en iedereen kan het maken.

Maandag:
Het was koud en echt herfstachtig weer, dus tijd voor hutspot.
Heerlijk met een unox worst en wat jus.
image

Dinsdag:
Zigeuner schnitzel met stroganoff saus.
Broccoli met kaas en gebakken aardappeltjes met spekjes.
image

Woensdag:
Dit is een gerecht dat ik vaak maak, het is zó lekker.
Noodles met kip en roerbak groente en bami bamboe.
image

Donderdag:
Spruitjes! Mijn vriend houd eigenlijk niet van spruiten, maar als ik ze roerbak met spekjes vind hij ze heerlijk.
We aten er een tartaar bij en gebakken aardappeltjes met spekjes.
image

Vrijdag:
Als ik iets leuk vind om te doen dan is het wel zelf soep maken.
Ik koos voor kippensoep, en we aten er een stokbrood met kruidenboter bij.
image

Zaterdag:
Mosselen!!! Ik had in een boekje een lekker recept gezien: Portuguese mosselen.
Met spekjes, chorizo worst, tomaat, uitjes en knoflook. Het was echt heerlijk!
image

Zondag:
Heerlijke tagliatelle met roomsaus champignons en ham.
Ik lust eigenlijk geen champignons, maar goed Sebas wel dus dan vis ik ze er wel tussen uit.
image

Ik ben echt geen Princess in de keuken, ik vind het gewoon leuk om te doen.
En Sebas hoor ik niet klagen, dus ik zal het wel goed doen…hihi.

Vinden jullie het leuk als ik iedere maandag middag een food diary plaats?

image

7 thoughts on “Food Diary #1

  1. Come-Moda 20 okt, 2014 om 16:46 Reply

    Oehh lekker, krijg er trek van

  2. claire 20 okt, 2014 om 21:34 Reply

    Ik vind dat je deze week een quiche of een groente taart moet maken !! 🙂

  3. NailTalk (@MTerveer) 21 okt, 2014 om 09:54 Reply

    Je brengt me op ideetjes! Hutspot; lang geleden zeg! Vanavond eet ik roti, wel echt mijn favo dish!

    • dailynailsart 21 okt, 2014 om 09:55 Reply

      Dit is ook precies mijn bedoeling. Mensen op ideeën brengen. Roti is ook heerlijk idd.

  4. Mirne 21 okt, 2014 om 11:39 Reply

    Ja leuk! Ik vind het altijd leuk om te zien wat andere eten.

Plaats een reactie